zorina skrev 2015-05-10 09:58:38 följande:
Nä det bästa vore om ja blev kvar här så har ja en säng bokad och klar :).. Jo bebisen mår bra än så länge iaf. Dom tar ctg ganska ofta nu och kollar. Så får jag väl läkarens dom här om en stund..
Har haft lite panik sista dagarna över förlossningen och hur jävla ont de gör men nu har ja sett så många söta små bebisar här idag så det känns lite lättare nu ha ha.. Va bra terapi :)
Ja din stackare.. Att de ska luras hela tiden då! Men de kanske går fort sen när de väl sätter igång på riktigt! Va det imorgon du skulle tillbaka till sjukhuset?
Ja men så håller jag tummarna att du blir kvar så du får en säng.
Ja de är i morn men som de känns så vet jag faktiskt inte om jag klarar va hemma så länge till mår illa å har fruktansvärd huvudvärk. + att mina värkar börjat igen runt nio å 10 min så är värkarna mellan 2-4 min nu är de lite lugnare men har ont i rygg/svanken ner i låren....
Tycker mest synd om min dotter för hon är på mig å vill bara gosa å jag klarar inte av att ha någon nära mig just nu heller så vet inte va man ska ta sig till... till och med hunden våran är på mig så dom känner väl av något..