• Novalilja

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Får jag hoppa in här? Tog ut spiralen i mitten av april och har precis avslutat min första mens därefter, har beräknad äl 17/5 så jag har förhoppningar på denna månad :)

Jag är 35 och sambon 31, har två barn sen tidigare födda 05 och 07

• Novalilja

Jag hade hormonspiral, ja det ska bli roligt med en liten igen. Även barnen längtar efter ett syskon :)

• Novalilja

Många fördelar med att ha barnen tätt som du carabellis kusp, mina flickor är som tvillingar och bästa vänner och det är så underbart o se vilken kärlek det finns men självklart är det olika från syskon.

• Novalilja

God morgon!

Ägglossning på g här, använder dock inga äl-test men har en molande värk och det är ju beräknat med äl på söndag så man får väl passa på dessa dagar ????

Mina tidigare graviditeter har det gått på första försöket så jag håller tummarna att även denna går fort fast mest för att jag känner att man är ingen ungdom längre

• Novalilja

Grattis till er som redan plussat ????????

Jag är så himla otålig så jag köper mig nog ett test imorgon, hade äl i söndags och vill veta nu om det blev något.

Är det någon mer i gruppen som försöker få en sladdis :)? Min yngsta fyller åtta till hösten.

• Novalilja

Jag tänkte nog testa på lördag eller kanske söndag då mannen e hemma så kan det vara delad glädje eller sorg..

Hur kändes det att börja om, det är ju rätt bekvämt när barnen börjar bli stora. Det känns som första gången nu när vi ska försöka :).

• Novalilja

Ni som plussat redan har ni känt en ilande känsla i den nedre regionen?

Jag har sedan ett par dagar känt det och även blivit rätt torr så vi har behövt använda glidmedel, ursäkta detaljerna :)

Jag har bim nästa söndag.

Någon som känner igen sig?

• Novalilja

Tack :)! Känns lite overkligt, ska testa imorgon igen bara för att vara säker :). Beräknad till 7/2 isåfall

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni