• Woodwick

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej alla! Har snokat här ett tag nu :) kände att det var dags att skriva! Enligt NC har jag äl idag 19/5 och bim 2/6 dock har inte ältesterna gett något positivt svar än så väntar flitigt. Ja just de första barnet och tredje försöket :)

• Woodwick

Är det någon som har koll på hur många dagar lutealfasen bör vara? Det här är första månaden jag tog ältester och det verkar som att jag bara har 9 dagar, är det tillräckligt? Har hela tiden trott att jag hade 13dagar..

• Woodwick

Första gången jag svarar i tråden så hoppas det bli rätt.

Jag har tagit ältester sedan 13/5 och igårkväll och nu i morse var det positivt. Jag har kunnat se en stegring enda sedan jag började testa. Och enligt P tracker som jag har använt ett år ska jag ha bim 31/5 men NC som jag endast använt en månad ska jag ha bim 2/6....litar nog mest på P tracker och då är det 9 dagars lutealfas, det räknas väl från det att ägget släpper tills mensen kommer?

Aniroma skrev 2015-05-21 09:35:59 följande:

Det mest normala är 14 dagar tror jag, men har hört mellan 10-16. Jag har själv 16. När tog du ältestet?

• Woodwick
    filippas skrev 2015-05-28 06:28:56 följande:

Bim - 4. Har haft nästintill hemskt ömmande bröst och känt mig lite uppblåst, kunde inte hålla mig från att ta test idag.

Har jag något att berätta för min sambo? Eller har jag grus i ögonen?

Ååh grattis! Det är definitivt ett plus :)
  • Woodwick

Usch är så spänd så att jag inte kan somna :P i morse dippa min temp och har bim imorgon men brukar ha spottings dagen innan dvs idag men dem har inte kommit....där av min spändhet! Men är det någon som har plussat trots tempdipp? Min mens är extremt sällan sen... :)

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni