• Zeeeeta

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

orkade inte vänta, hade en stav från testlagret hemma, och testade negativt... 

Har BIM på torsdag, så förhoppningsvis va det förtidigt..

Jag har haft mensvärk i över 1 vecka snart, tappad matlust, mår illa till och från samt ömma bröstvårtor..

Vad har ni för erfarenheter av testlagrets tester? När man googlar läser man mycket negativt...

På onsdag ska jag testa med CB iallafall, och hoppas på ett positivt resultat

• Zeeeeta
    Aniroma skrev 2015-05-25 17:31:31 följande:

Nu är jag här igen med mina symptom o frågor.. Ni som tidigare har känt av när ägget fäster, hur kändes det?

Fick nu på eftermiddagen (äl+7) tre stycken stick, kändes som nålstick, i typ hjärtslagstakt, precis någon millimeter ovanför blygdbenet nästan precis där ljumsken börjar. Typ ett rakt streck från bröstvårtor och neråt. Känns som att det är utanför livmodern? Sen en kvart senare fick jag ytterligare ett stick, lite kraftigare, också nån mm ovanför blygdbenet men i mitten liksom. Detta stick gjorde att håret reste sig över hela kroppen.

Var ska huggen/stecken kännas när ägget fäster? Jag har haft molvärk i ryggslutet och tjejmagen hela dagen. Vågar verkligen inte hoppas på något!

Jag har också känt av "stick" under senaste veckan, men de kommer några gånger varje dag tycker jag... 
  • Zeeeeta
    Aniroma skrev 2015-05-25 18:59:22 följande:
    Är det något du känner igen sen tidigare menscykler när du inte varit gravid?
    Nej, har aldrig känt av det tidigare... Aldrig känt av pms direkt eller ägglossning, men nu är det nästan alla symtomen på en graviditet... Men man vågar inte hoppas för mycket..
  • Zeeeeta

Jag ska testa imorgon bitti med CB digital.

Har BIM-1 imorgon så hoppas att det blir ett positivt resultat!

Annars får jag vänta på fröken röd ett tag till...

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni