• MotherA

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Nu kan jag inte hålla mig utan måste gå med. Jag som tänkte vara en sådan för cool blivande mamma som väntar till efter bim med att testa och inte känner efter så mycket... Men tja... Det går inte så bra :)

Har bim på tisdag 2/6 och är både uppblåst och har massa molvärk idag igen så kan ju inte sluta tänka tanken att kanske kanske kan det ha tagit sig denna gång? Är inne på7-8 försöket nu och har en dotter född jan2013. (Förutom molvärk är jag trött och har som mensvärk i svanken)

Hur mår ni andra idag?

• MotherA

Nej, eller hur?!

Gick snabbare med dottern, tror det tog sig på 4-5 försöket. Då hade jag precis börjat med äl-test så körde det nu denna månaden med.

Hur länge har ni försökt och har ni barn sedan innan?

• MotherA

Grattis Filippas!!!

Bim -5 idag för mig och även om jag är uppblåst och har småömma bröst börjar jag ställs in mig på att det är pms... Var så här förra månaden med nämligen (hatar att kroppen spelar mig spratt!). Kommer ihåg när jag väntade dottern att det var mer "pirr"där nere än bara molvärk :( Det lilla hoppet hoppas dock på att det kan kännas heeelt annorlunda andra gången! Haha

• MotherA

Kunde inte hålla mig längre och gjorde ett test precis på bim-3. Svagt positivt!!!!

Efter att ha läst ett par trådar här på fl är jag dock livrädd att det ska vara ett spökstreck... Är det vanligt med cb plus? Kan se plusset utan att vinkla och det är så "brett" som det ska vara. Då borde vi väl kunna fira?
    Känner jag mig själv tar jag ett nytt test imorgon! Men för nu - jihoooo!

• MotherA

halo83 - Oj! Har jag aldrig sett... skulle nog höra av mig till cb och reklamera testet.

Så här såg mitt ut, vad tror ni?

• MotherA

Började morsdag med ett plus även idag. Tror att det var lite tydligare än igår :) Känns fantastiskt! Ganska exakt 3år sedan jag blev gravid med första så många flashbacks idag!

Men det här med att strecket försvinner när testet torkar ger mig sjuk noja! Får bli ett digitalt på tisdag så det blir svart på vitt

• MotherA

Efter lite googling är det visst inte helt ovanligt just med cb plus... Kan inte lägga in foto (på mobilen) men såg likadant ut som det jag lade upp igår. Det är först när det torkar som det i princip försvinner, dvs efter mätningstiden. Har inga fler test hemma då jag, dumt nog, beslutade mig för att inte var en testoman denna gång. Uppdaterar på tisdag hur det går!

KarnaB, håller tummarna hårt för dig!

• MotherA

Köpte Apotekets testa tidigt och efter liten diskussion med mannen så tog jag ett redan i eftermiddags. Starkt fint plus trots att bim är först imorgon! :) SÅ underbart! Nu kan jag tror på det så sött upp mig på listan över plus. Senast plussade jag oxå i maj så det är nog "vår" månad! Haha

• MotherA

KarnaB, jag fick ganska svaga plus på mina cb med. Och dom minskade och blev bara ett tunt tunt streck efter torktiden. Det är när man haft starka plus/streck och dessa blir svagare som man kan misstänka missfall. Så hoppas att ni (och vi, och alla) får behålla sina små hjärtan!

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni