• Marie14

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hoppar in här - 
    tog ÄLtest igår - ganska starkt men inte lika starkt som andra strecket.
    Mycket ÄLvärk idag - massa flytningar idag. så tog jag ett test nu precis - svagare test?

Vad kan det bero på? Har ÄL redan varit? Eller är den idag?

Fattar inget.

Har BIM typ 7-8 juni.

• Marie14
    linnsanbelle skrev 2015-05-22 13:22:54 följande:

Stickorna visar när ÄL bör anlända inom 24-48h så du missade antagligen det där superduper starka testet tror absolut att ÄL är här! Perfekt inför helgen, då kan ni ju sexa till Måns imorgon! Wiho

Haha - jo ,letade fram testet nu från igår. Jag glömde av det igår så det var starkt men inte lika starkt. Förmodligen så var det jättestarkt men så missade jag det.

Har sega , trådiga, mjölkiga flytningar (ursäkta infon) , molvärk och ömma bröstvårtor.
    Perfekt är att vi hade sex igår morse:)

Hade missfall för en månad sedan så jag längtar tills allting är igång som det ska.
  • Marie14
    Symetrical skrev 2015-05-22 14:48:32 följande:
    Insinuerar du att Maries karl ej besitter förmågan att få igång henne på eget bevåg!?!!??
    Haha, jag tolkar det som att vi kan göra det under tiden :P::P:P
  • Marie14

Vet inte vad som är med mig riktigt.
    Jag fick stegring på ÄLtest i onsdags kväll....fick typiska ägglossningsflytningar typ torsdag, fredag och har det fortfarande. Vattniga, slemmiga , lite vitaktiga  flytningar. De trådar sig mycket. Har inte haft så här mycket flytningar sen jag var gravid. Har värk också, igår kändes det som att ägget fäste. Men kan det verkligen gå så fort?

• Marie14

Plussade igår! Andra försöket efter missfall! Hoppas på tredje gången gillt nu, haft ett ma och en ofostrig grav innan.

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni