Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Sant. Återstår att se! Är du på äl +2 nu, eller?
Vet inte faktiskt äl+4 kanske hade ju starka test sedan 30/6
Fram till 2 efter det sjönk det?
Va tror du
Sant. Återstår att se! Är du på äl +2 nu, eller?
[quote=75495500][quote-nick]Aniroma skrev 2015-07-05 18:00:01 följande:[/quote-nick][/quote]
Jisses jag serrrrr:)))))
GRATTIS ANIROMA
Haha fan vad kul :)
[quote=75495500][quote-nick]Aniroma skrev 2015-07-05 18:00:01 följande:[/quote-nick][/quote]
Det kanske bara är stickan som halkat men gravid är du iallafall :)
Skulle tippa på att du hade äl den dagen testet gick från starkast till svagare.
Det kanske bara är stickan som halkat men gravid är du iallafall :)
2/7 blir väl äl +4? Känner du något konstigt förresten? Har du någon tempgraf vi kan analysera sönder?
Har ingen sån men har tempade varje dag nu sedan ägglossning har de vart på 37,2 men samtidigt är tempen inte så mkt tecken för mig..men sen brukar den ligga på 36,5 egentligen.. Something is goen aoon haha. Känner nada men brösten börja ta former ådriga jag brukar märka graviditet på mina bröst de kmr alltid smygandes du vet ba helt plötsligt skitstora vaknade helt jävla varm idag när jag städar blir jag lättare varm..våga nte tro kanske tant slappa kommer.. Du?anything yet? Står här med leta i händerna min dotter älskar lera så jag köpte karamellfärg o ba börja hahah palla älta
Har fem test kvar jag kmr börja testa någon gång i nästa vecka när hade du tänkt testa?vilken dag plussade du förra gången? Symetrical
Gjorde ett morgon urin nyss
Endå det är för tidigt
Va tror ni?
start the analysering Symetrical
:d
Vaaa menar ni allvar??? Jisses jag ser inte ohh vad spännande
Tempen imorse låg på.37,2 fortfarande
Hur har det gått för dig?!
Hur går det för dig?
Jag hann inte heller få någon mens efter missfallet! Tydligt plus på dig ju! Grattis!! :)
Vecka 5+2 idag, vilket var samma dag som jag fick mf på sist. Tar en dag i taget och hoppas på det bästa! :) hur mår du?
Sen har jag ett helvetes problem med rökning jag försöker skita i de helt plus har ischias går på citodon e rädd att kanske triggar ngt men alla läkare säger olika man blir ju helt virrig
Citodon hjälper ändå inte mot ischias! ;)
Lidit av de själv pga diskbråck innan operation. Se om du kan hitta en bra naprapat istället o skit i värktablettrna. Sen vad gäller rökningen så käka lakrits o drick mkt vatten när du blir sugen. Hoppas att de ska hjälpa dig lite iaf :)
Men läkaren säger att de inte är citodon som framkalla det jag läste lite på en läkemedel sida där har dom inte hittat ngt skada på fostret av citodon man blir ju helt kluven
Grattis till plusset AngelinaAr!