Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Såhär starkt var mitt test jag tog igår morse. Känns märkligt att inte veta om där finns något kvar eller ej. :-/
Såhär starkt var mitt test jag tog igår morse. Känns märkligt att inte veta om där finns något kvar eller ej. :-/
Woooot? Har verkligen inte hängt med här!
När hade "mensen" och hur långt efter är detta?
Grattis ifall det nu inte är ett missfall. Hoppas verkligen inte det!
Hur ser tempen ut då? Fortfarande hög?
Åhhhh, hoppas verkligen det blir en liten nu för dig <3
Själv sitter jag på toa just nu och kollade precis äl. Trodde den var på gång men icket. såhär blankt äl-test har jag aldrig haft... Hade tempdipp igår och äl-flytningar idag. Men enligt ff så är det långt kvar.. Men appen räknar ju bara på min förra cykel som var onormalt lång för mig.
Alltså jisses! Jag håller tummarna för dig. Jättefint plus ju!
Men fyfan va häftigt ändå, HOPPAS!! När får du reda på om det är en bebis i magen?? För jag antar du har tagit gravtester, som är positiva va?
Otroligt spännande! ;)
För min del så går det sådär. Funderar på att sluta med ältesterna som bara visar svaga stegringar. Förra helgen fick jag dock en stark stegring (inte positivt) så kan hända att ÄL redan skett. Det visar sig om mensen dyker upp om en vecka eller så. Idag började jag dock få äggviteflytningar (trådiga) så vem vet, ÄL kanske är på gång! :)
Hursom så tänker jag relaxa lite. Sommarn är på g och tänker bara njuta av den nu :)
Men alltså VA?! Här åker jag till Danmark några dagar och så händer det HÄR! SOM jag hoppas att det är en liten bebis där inne, det ser ju onekligen ut så på testerna du lagt upp! Vad kroppen kan luras alltså!
Usch, förstår att det måste vara en jobbig väntan till nästa veckas VUL. Hoppas hoppas HOPPAS!
Min magkänsla säger att du är gravid. Jag vet att det inte ligger någon som helst evidens i min magkänsla, men ändå! Jag har ganska dålig koll på det där med HCG-nivåer men tänker som du, att öka borde det väl ändå inte? Och jag menar, den där blödningen du hade - det var väl ändå över en vecka sedan?
Fan vad coolt om du är gravid alltså! Jag tror på det! Jag kommer dock sakna dig i juni-tråden men det får det vara värt i sådana fall.
Precis ;)
Haha..alltså, jag trodde nästan att jag kissat i trosan för en timme sen men jag läcker äggviteflytning! Fint och stretchigt, så nog tusan måste det vara ÄL på gång! Tog ett test nu innan läggdags som inte visade nån större stegring. Kanske till helgen! :) Ooh.
Ikväll blir det inget mysande dock. Jag är förkyld och min sambo jobbar :(
Nu går jag och mina flytningar och lägger oss...haha! Herregud. Godnatt raringar!
Låter bra, då är jag nöjd! :D Hur gör du med tester nu fram till VUL:et? Testar du varje dag eller inget alls?
Jag har äl den 15-16 och bim den 30 så jag är bara några dagar efter henne. Nästa vecka ska jag till gyn och kolla upp mina spottings som har ökat betydligt sedan vi började försöka bli gravida. Konstigt det där, att kroppen inte bara kan bete sig som den brukar.