• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    Tassen skrev 2015-06-19 09:57:58 följande:

Åååååhhhh!!! Suck! Jag kan ana ett väääääldigt svagt streck men det ser inte rosa ut. Men det är nåt där iaf. Går inte att fånga med kameran iaf... smile4.gif Kanske ett spök.

Vänta ett par dagar då... smile4.gif

Jag tycker mig aaana något, men det blir som sagt sämre på bild än irl. Testa om en eller två dagar igen så hoppas vi på ett tydligare streck då!
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-06-19 10:02:07 följande:

Men anar du nåt finns hoppet kvar! Lägg ut bild ändå, så kan vi analysera sönder den!

Kan jag väl göra... Men det går inte att se något lovar jag

• Tassen

Men herregud! Såg nu hur många meddelanden det kom! Förlåt! Haha

Hade konstig internetuppkoppling kan jag skylla på

• mikamon

Tjejer... Lite ljusrosa flytning idag på morgonen, Kan vara nidis eller mens på väg :S

• mikamon

Tjejer... Lite ljusrosa flytning idag på morgonen, Kan vara nidis eller mens på väg :S

• soofa
    Tassen skrev 2015-06-19 10:26:47 följande:

Men herregud! Såg nu hur många meddelanden det kom! Förlåt! Haha

Hade konstig internetuppkoppling kan jag skylla på

Haha, men det verkar vara någon vajsing med FL-appen, blev samma sak här (fast bara två likadana inlägg). :)
  • soofa
    mikamon skrev 2015-06-19 10:31:38 följande:

Åh, hoppas verkligen på det förstnämnda!!
  • mikamon
    soofa skrev 2015-06-19 10:35:58 följande:

Jaa hoppas. Känner mig dock grinfärdig redan :(

Imorse innan jag gick upp ur sängen så fick jag molvärk över svanken. Det släppte dock efter ett tag. Inbillar mig att det var ägget som nöp till...hehe.
  • mikamon
    soofa skrev 2015-06-19 10:35:58 följande:

Jaa hoppas. Känner mig dock grinfärdig redan :(

Imorse innan jag gick upp ur sängen så fick jag molvärk över svanken. Det släppte dock efter ett tag. Inbillar mig att det var ägget som nöp till...hehe.
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni