• milla741

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Ska test några dagar till oxå så man ser om det blir starkare eller svagare och sen köra på hela helgen :D

soofa skrev 2015-05-06 10:06:58 följande:

Kör fre och lör så har ni gjort vad ni kan. :)

• milla741

Ser ut som ägget släppte på positivt äl test dag sså nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna för att söndags och måndags liggen räcker ????
  • milla741

TACK!! och nu blir den outhärdliga väntan på BIM dagen haha

EkoS skrev 2015-05-07 13:28:05 följande:

Ja, det ser ut som det! Jag håller tummarna!

• milla741
    linnsanbelle skrev 2015-05-07 14:40:18 följande:
    Haha, ja gud vad man väntar!! Jag har äl i helgen och bim 26/5... såååå långt kvar!

Jaaa alldeles för länge haha och jag bim den 24/5 då är vi nära varann :)
  • milla741
    Erna90 skrev 2015-05-08 15:44:07 följande:
    Har läst inläggen i denna gruppen ett tag nu medan jag väntat på att mensen skulle komma eller inte (hade känslan av att det inte tagit sig men hoppades in i det sista). Vårt första försök var i april men mer än en vecka sent dök mensen upp så nu blir vårt andra försök i maj istället. Har dock ingen koll på när ÄL även rum och när nästa mens bör komma, känns som det är oregelbundet sedan jag slutade med P-piller.

Välkommen hit och hoppas det tar sig denna gång. Vi håller tummarna här för alla :D
  • milla741

Åh jag är så spänd på om jag hade ägglossning i onsdags!! Hade ju full sticka och riktigt ont som mensvärk på eftermiddagen, sen slutade äl värken som i två månader nu har varit ändå till mens. Har bara ont i brösten. Så detta känns lite annorlunda det känns spännande att se om förra helgens sexande tar denna gång! låg även i helgen ifall det är så att ägglossning en var nu har dock inte känna av något.:D

• milla741

Ja denna långa väntan haha man vill ju bara veta ju

soofa skrev 2015-05-10 12:47:46 följande:

Spännande! Nu är det bara att invänta BIM då. :)

• milla741

Jag måste få fråga , ni som använder vad fyller ni i för något för att då er ferilitetskalender att stämma? Jag har blivit dålig på att läsa engelska tror jag haha

• milla741
    linnsanbelle skrev 2015-05-12 12:14:36 följande:

Konstigt nog så när jag inte plussade förra månaden så va tanken "yes! Nu kan ja dricka vin i helgen". Haha, alkolist much?

Haha så tänkta jag med :/ Men vi man bli gravid får man lida pin eller hur var det nu ;D
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni