• Fian88

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Nystjärna skrev 2015-05-18 10:52:01 följande:

En fråga till er, vad äter ni för vitaminer? Förra gången jag var gravid åt jag folsyra bara och just nu äter jag apotekets vitaminer för kvinnor. Ätit det länge av andra skäl, men är det bättre och äta ren folsyra eller spelar de ingen roll? Och är det någon mer här inne som inte kör med äl-tester? 
    Sambon vill inte kör med äl-tester utan vi kör som vi gjorde med dottern, varannan dag, eller iallafall var 3. Men känns svårare nu då dottern inte alltid vill somna och sova i sin säng utan gärna sover inne hos oss. Sen rädd för att de skall ta längre att bli gravid denna gången. Hört olika nämligen, en del som har väldigt lätt för att bli gravida och en del som inte har det. Så funderar så mycket kring detta. Sen hur länge har ni varit utan något preventivmedel? Massa frågor idag :p 

Äter Aco gravid, dom innehåller bla folsyra i den mängd som rekommenderas för gravida
  • Fian88
    milla741 skrev 2015-05-18 19:42:01 följande:

phpKwk03d04571.jpg

Men kolla här då på kvällskvisten ????

Grattis!! Har ni försökt länge?
  • Fian88
    theflowers skrev 2015-05-19 07:05:56 följande:

En grupp för oss som vill följa åt tillsammans på Facebook

Har skapat en grupp där alla är välkomna

Vi som vill bli Gravida

Är gruppen hemlig? Vill inte att ALLA ska veta hur vi kämpar
  • Fian88
    MissMf skrev 2015-05-21 11:33:22 följande:
    Fast det syns knappt och kan lika gärna va spök :p vad tycker ni? phpbwLtEX77932.jpg
    Jag skymtar absolut något . Men hade nog inte ropat hej än! Ta ett nytt imorgon eller i övermorgon. Håller tummarna
  • Fian88
    anynumos skrev 2015-05-21 19:41:05 följande:

Spökstreck eller är det verkligen ett plus!? Testade lägga in en färgbild men i datorn syntes den mycket mindre än i verkligheten, men det är ett blått svagt streck.

Grattis
  • Fian88
    MissMf skrev 2015-05-22 05:00:39 följande:

Jag är gravid!! :D äl+9 13/5 bim -3, 25/5

Bf 3/2 phpFEvETM77756.jpg

Grattis!
  • Fian88

Ganska säker på att jag har äl/äl på g nu . Ganska kraftig molvärk samt väldigt mycket rinniga vita flytningar! Skönt att cykeln verkar bli lite längre än 23 dagar den här gången!

• Fian88
    Carabellis kusp skrev 2015-05-23 19:06:03 följande:
    Får önska trevlig helg smile1.gif
    Haha, tack! Men varför ska man få ont?! Är ju inte jättesugen på att ligga nu direkt..:-/
  • Fian88
    Fiijah89 skrev 2015-05-24 17:34:19 följande:

Tog ett till test nu... Jag är gravid va?? Kan inte tro det :D vi som hade sex två dagar innan äl! phpS2NwIr89432.jpg

Grattis!
  • Fian88
    Novalilja skrev 2015-05-25 18:44:40 följande:

phpq7dXmU84066.jpg

Testade mig idag och det ser ut som ett plus :)

Grattis
  • Fian88
    halo83 skrev 2015-05-30 07:34:41 följande:

Har jag nåt att berätta för mannen tror ni?

Strecket är ju böjt.. Bim-7 idag

Jag hade nog inte vågat lita på det testet eftersom strecket är böjt.. Hade också reklamerat och tagit ett nytt. Håller tummarna stenhårt!!
  • Fian88
    MotherA skrev 2015-05-31 10:13:26 följande:

Började morsdag med ett plus även idag. Tror att det var lite tydligare än igår :) Känns fantastiskt! Ganska exakt 3år sedan jag blev gravid med första så många flashbacks idag!

Men det här med att strecket försvinner när testet torkar ger mig sjuk noja! Får bli ett digitalt på tisdag så det blir svart på vitt

Tycker det låter märkligt att strecket försvinner! Har du testat med olika märken? Det hade nog jag gjort innan jag vågat lita på resultatet. Har du bild på testet när strecket fortfarande syns? Håller tummarna  
  • Fian88
    KarnaB skrev 2015-05-31 16:11:27 följande:
    Kunde såklart inte hålla mig utan köpte ett packe lloyds testa tidigt igen och tog samma tid som igår. Var mkt starkare än igår och strecket kom fram direkt! Så nu räknar jag med att jag är gravid på riktigt <3 <3

Hoppas bara med hela hjärtat att dt lilla livet vil stanna kvar därinne!
    Grattis!
  • Fian88
    halo83 skrev 2015-06-02 06:18:16 följande:

Nu börjar hoppet lämna mig. Som tidigare 12 mån :( massa symptomer men så neg det bara kan bli på testet. Förstår inte hur man kan vara så skengravid ...

Samma här! Neg idag på bim-2! Funderar på att söka mig till Svårt att få barn delen på forumet, blir såklart glad för de som plussar men det börjar tära på mig att behöva hoppa till ny bim-tråd varje månad. Och även att läsa om dom som tycker allt är så jobbigt när de är på typ försök 2-3. Besvikelsen är ju jobbig oavsett hur länge man försökt men ändå inte på samma sätt som när man försökt länge. Hoppas verkligen jag inte trampar någon på tårna nu med det jag skriver men tror alla förstår vad jag menar. Börjar på riktigt oroa mig över att något är fel  
  • Fian88
    Desideri skrev 2015-06-03 08:16:28 följande:

Tog ett till test idag, och ja jag är väl gravid då. Lite svårt att greppa men det börjar sjunka in nu. Testet har blivit starkare än det i förrgår också. :)

Nu håller vi tummarna att liten vill stanna bara! :)

Jättefint plus! Grattis om jag inte redan skrivit det
  • Fian88

Min mens kom idag så ni kan ta bort mig från listan! Lycka till alla som väntar och grattis till er som plussat

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni