Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
![smile5.gif](http://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile5.gif)
En fråga till er, vad äter ni för vitaminer? Förra gången jag var gravid åt jag folsyra bara och just nu äter jag apotekets vitaminer för kvinnor. Ätit det länge av andra skäl, men är det bättre och äta ren folsyra eller spelar de ingen roll? Och är det någon mer här inne som inte kör med äl-tester?
Sambon vill inte kör med äl-tester utan vi kör som vi gjorde med dottern, varannan dag, eller iallafall var 3. Men känns svårare nu då dottern inte alltid vill somna och sova i sin säng utan gärna sover inne hos oss. Sen rädd för att de skall ta längre att bli gravid denna gången. Hört olika nämligen, en del som har väldigt lätt för att bli gravida och en del som inte har det. Så funderar så mycket kring detta. Sen hur länge har ni varit utan något preventivmedel? Massa frågor idag :p
Nu har jag äntligen mensat klart och ska börja med ÄL tester. Hoppas verkligen jag hittar min ÄL
Jag började testa med ÄL igår, och idag var det blinkande gubbe!! Jag är på cykeldag 7 endast. Så min ÄL verkar vara jättetidig. Får bli lite mys ikväll för att värma upp, :)
Jag ser!! :) grattis!!
Jag började testa med ÄL igår, och idag var det blinkande gubbe!! Jag är på cykeldag 7 endast. Så min ÄL verkar vara jättetidig. Får bli lite mys ikväll för att värma upp, :)
Mens här, precis som väntat på bim-dagen Det känns ju helt omöjligt att bli gravid, fattar inte att det finns 7 miljarder människor om det är så svårt!
Ni som är kvar nästa månad får stå ut med mig ett tag till
Blir åttonde försöket för oss, tror det är något fel
Förlåt för deppigt inlägg, hoppas det går bättre för er andra!
Nu kan jag inte hålla mig utan måste gå med. Jag som tänkte vara en sådan för cool blivande mamma som väntar till efter bim med att testa och inte känner efter så mycket... Men tja... Det går inte så bra :)
Har bim på tisdag 2/6 och är både uppblåst och har massa molvärk idag igen så kan ju inte sluta tänka tanken att kanske kanske kan det ha tagit sig denna gång? Är inne på7-8 försöket nu och har en dotter född jan2013. (Förutom molvärk är jag trött och har som mensvärk i svanken)
Hur mår ni andra idag?
Nej, eller hur?!
Gick snabbare med dottern, tror det tog sig på 4-5 försöket. Då hade jag precis börjat med äl-test så körde det nu denna månaden med.
Hur länge har ni försökt och har ni barn sedan innan?
Testade imorse på BIM :)
Testade imorse på BIM :)
Men åh, GRATTIS! :D Så himla kul! Och ja, det ger mig absolut hopp!
Ni som plussat, hur långt innan bim gjorde ni de och med vilket test?
Tillägg till mitt senaste inlägg: Jag undrade såklart om spottingsen kunde påverka möjligheten att bli gravid, det hon svarade var att en kortare cykel kan påverka eftersom slemhinnan då inte har tid att bygga upp sig - och att mina spottings gör min cykel kortare även om mensen kommer senare. Förstår ni?