Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
:( Men det är väl tidigt? Har ni hållt på länge? Det kommer.
Sen septemberHaha, det ff inget.
Jag vet inte, ligger på en kompis soffa. Tog inte med någon temp så vet inte om den börjat gå ner. Och känns inte som att mensen är på väg heller. Inte kommit något mer blod förutom nidisen/spottingen. Har inte börjat få finnarna som brukar komma någon dag innan mensen heller.
Känner inga symptom öht förutom att jag är svinhungrig på morgonen när jag vaknar (äter normalt sett 1 timme efter jag stigit upp) och att jag är så kissnödig så jag håller på att sprängas.
Molvärk och ännu mera "rosa" idag :(
Tempen 36.71.... Blir troligtvis inget plus den här gången heller.
Hur går det för dig Tassen?
Aktivt har vi försökt sen i december(var nära då men slutade i tidigt mf). Slutade med p-piller i april förra året och det tog lång tid innan äl och mens kom igång. Hur länge har ni försökt?Ja tempen har inte sjunkit utan håller sig över 36.60. Jag hoppas verkligen på att det är bara kroppen som fjantar sig, samtidigt så är jag beredd på det tråkiga :/ Jag tänkte testa mig när jag kommer hem. Sitter på ett tåg just nu. Blir inte morgonkiss när jag testar mig, men jag har inte kissat på många timmar nu :p Imorgon eller på tis är det bim.
Hoppas din äl är på gång nu! Heja äggo!
Ni är så söta som håller tummarna för mig. Jag känner mig dock alldeles gråtfärdig :(
Vi slet som djur denna månaden. Försökte tajma in sexet. Jag fick ju aldrig positivt ältest då det var ett par dar jag inte kunde testa (slut på tester), så kan hända att ägget inte ens släppte trots att jag hade stegringar i flera dar. Nu har jag rosa spottings blandat med levrat blod nu så det är väl slemhinnan som håller på o släpper nu :( Har inte ont i magen än men kramperna kommer nog imorrn.
Nu håller vi tummarna för att du ska plussa Tassen! Spännande värre! <3Fyra försök totalt. Jag hade ÄL i december(mf), februari, april och juni. Ägglossningen hoppade över jan,mars,maj :(
Även om man får till det runt äl så är det ändå inte mer än ca 25-30% chans till plus. Vad har du för ålder?
Vi borde nog haft sex ett par ggr till men vet inte om det hade hjälpt. Om ägget släppte och blev befruktat så är det ingen garanti att den skulle fästa också. Får trösta mig med att vi försökte så gott vi kunde :) Kommer inte mensen igång så ska jag ta ett nytt test.
Följs åt här med er <3
Jag är 35 så vi har nog bara ca 20% chans varje cykel. ;)
Jag vet... Är 30 så det går bara utför..liksom. Haha.
Jag har haft långa cykler efter missfallet. Nu verkade denna cykel bli lite kortare än förra gången :) så alltid nåt..
Hur gamla är ni?
Jag är 28, blir 29 (i december) så inga skyhöga procent här heller.
De har haft tur och du otur. Men nästa gång så. :)
Jäkla dumma odds :( Finns äldre damer som förökar sig som kaniner. varför inte jaaaag? :p
Men vi får se det såhär, för varje gång vi försöker ökar oddsen!
Jag är 31 i augusti o vi har försökt flitigt sedan september tyvärr :(
Det där att frysa är ofta ett gravidtecken.
Åååååhhhh, alltså jag tror jag ska frysa ihjäl. Kanske håller på att bli sjuk och det är därför tempen inte går ner.
Två kvällar i rad nu har jag legat med dubbla filtar och fårskinnstofflor...
Men det är också vanligt. :D Att man ömsom fryser, ömsom är varm. Det är för att kroppstemperaturen blir högre vid graviditet och kroppen inte är van än.
Hoppas att du får pos. :)
Fast nu är jag sjukt varm och rosig om kinderna.
Tror dock att mensen är på väg. Har lite ont och stickande känsla som det brukar kännas innan mens.
Omg! Jag ser inte i syne va?
Sitter och gråter, skrattar och skakar. Ska jag säga nåt till sambon eller göra nåt skoj? Han kommer ju ändå aldrig tro på ett sånt svagt streck
Han trodde inte på ett sånt svagt streck... Han säger att strecket inte är rosa. Och jag vet inte ... Är väl ett nytt spökstreck. Nu känner jag mig jättenedstämd.
Håller med. :) Ibland kräver digitalt lite högre hcg. Men vanliga cb plus brukar visa ett plus tidigt.
Jag skulle nog vänta med det digitala några dagar om jag var du och köpa ett CB plus och testa med istället. :)
Håller med. :) Ibland kräver digitalt lite högre hcg. Men vanliga cb plus brukar visa ett plus tidigt. Men du är gravid!
Jag skulle nog vänta med det digitala några dagar om jag var du och köpa ett CB plus och testa med istället. :)
Ska gå och köpa ett vanligt cb plus och testa imorgon igen.Det tar sig! Men redan? Då är det nog fan din månad!Blir inget sånt. Han trodde inte på det.. Precis som jag trodde. Han säger att det är grått.Vågar inte tro på det än. känns som att jag ska få mens hela tiden och springer på toa, men inget.... Har en del värk också..
Jaja :) en gång kan räcka om det är på de fertila dagarna. :)
Den här månaden fick vi bara till det en gång omkring äl (kan man ens räkna det som ett försök?), hoppas dock såklart att det räckte men är inställd på att det inre blir något den här månaden. Nästa månad däremot, då blir det varannan dag hela äl-veckan (om jag får bestämma). ;)