Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Fast bim är veckan efter midsommar kom jag på nu. Niiiice
Fast bim är veckan efter midsommar kom jag på nu. Niiiice
Jag har BIM den 22-23/6 :) Nervöst värre!
Känner absolut ingenting..än iaf. Fortfarande ömma bröstvårtor men det har jag alltid under och efter ÄL.
Jag hoppas verkligen att det tar sig den här gången. Vi hade mkt sex kring ÄL så nu borde det ju hända något.
Spännande! :)
Jag ska försöka låta bli att testa mig på midsommar. Får jag dock nån liten blödning(nidis) eller andra graviditetstecken så tar jag nog ett test, annars ingen förrän på BIM-dan :)
Haha ja man blir ju bara besviken om det inte visar nåt :) förra gången plussade jag ett par dar efter BIM. Blev så förvånad då jag fick minus bara dagarna innan.
Ska du testa sig den här veckan?Ja uh nu går tidigt sjukt långsamt :p Jag är lite osäker på om vi fick till det den här gången. Kanske hade sex för få ggr. Borde haft det en gång till, minst ;)Hahaah!! Knäppgök <3 Skulle vilja testa redan nu. Mått sjukt illa i två dar nu, men känner iiiingenting i tjejmagen. Ömma nipples fortf. . Så troligtvis blir det ett test på tors/fre ;)
Håll oss uppdaterade! Himla kul om vi plussar båda två :)
Vi ska bort över midsommar(till svärfar) så kommer inte testa nåt under helgen, som det känns nu :S kanske vågar mig på ett test på torsdag.
Har förresten 0.2 lägre temp denna månad både före och efter ÄL om man jämför med förra månaden. Brukar det skilja från månad till månad? Har bara tempat denna och förra cykeln så jag är ingen tempexpert.
Symetrical?
Ooooch idag gick tempen upp till 36.70 ;) Oh hoppas verkligen!!
Det kan absolut diffa lite från månad till månad. Skulle dock vilja slänga in en liten brasklapp här; förra månaden låg jag lite lägre (men stabilt) hela cykeln och då vart jag ju gravid.
Alla missfallsrester borta, så slipper skrapning eller annat omak!
Nu hoppas jag att min kropp kan framkalla äl innan dag 44 den här gången.
Vad är det för dumheter!??? Gravtest är minst sagt portabla, bara att trycka ner ett par sju stycken i väskan och så kör vi testrace från och med imorgon bitti!
Lever som sagt genom er andra nu. Börjar rycka i testaren nu när jag slutat blöda, men känns kanske liiiiite onödigt att börja med äl-test dagen efter att vul inte visade på att äl är på g än. Eller!?