-
mikamon skrev 2015-06-26 19:56:50 följande:Lägger till dig också Sofie :)
-
Nej, självklart inte raring! Bara vi som är med som ser. Skickade vänförfrågan till dig nu precis.Minime86 skrev 2015-06-29 08:49:51 följande:
Om jag ¨vill gå med i FB gruppen, ser någon annan på min facebook att jag är med i den gruppen? Tänkte vi vill inte alls gå ut med att vi försöker med en 3:e... Men jag vill gärna fortsätta prata med er :)
-
Nej, vet du vad! Min kropp verkar till och med ännu knäppare nu efter missfallet än innan! Trott på äl två ggr senaste veckan, men verkar varit falskt alarm båda gångerna! Mög!AngelinaAr skrev 2015-06-29 10:31:03 följande:
Hej
Symetrical hur går det vännen :) ngt på g!??? Hoppas du mår bra..
Hur går det för dig då? Äl på g än? -
Skumt! Men då kanske det är gravhormon som äl-testet reagerar på..!? Spännande!AngelinaAr skrev 2015-06-29 15:48:37 följande:
Vadå så jag kmr ha ägglossning inom 48tim my aza hade ju ägglossning förra veckan enligt testen men du vet när jag var gravid så fick jag svagt på deras stickor kanske vart hormonet men dom tog blodprov i förra veckan och sa de hade hamnat på noll.
Finns det något streck alls på gravtestet, eller är det helt blankt? Svårt att se på bild ibland ju! -
Har inte fått tempökning som sig bör! Sen har de fortsatt vara lika starka (men inte helt positivt något av dem) i en hel vecka nu!AngelinaAr skrev 2015-06-29 20:29:37 följande:Nej inte minsta inte ens spök haha...men sambon kissade på ett äl test visade neg så ngt måste pågå...hur visste du dw va falsk alarm dina såg ju bra ut?
-
Men då hade du säkert äl igår, babe!AngelinaAr skrev 2015-06-30 09:37:32 följande:Då är det enda sättet gör som mig gjorde sekretess igår hade värsta broar på 5cm så jag tror de var ngt men sen mot kvällen när jag testa igen så visade de svagt.. Ska ta ett snart
Framförallt om det visar sig vara ännu svagare idag! -
Känns som alldeles för hög temp för att vara innan äl, så vida du inte är sjuk!??!AngelinaAr skrev 2015-06-30 12:05:39 följande:Det är ju lika starkt som igår..hur cp är inte detta då..starkt på dagen och svagt på kvällen haha
Men sekretet förhåller jag mig till då för det är rå äggvita och massor och jag känner hugg i äggstockarna haha wiihooo Untz Untz Untz
Tempen ligger på 37.2 morgon
Jag tror fan att du är gravid! Det stämmer ju med att testen är starkast tidigare på dagen också, eftersom hcg är som högst då!
Skall du inte ta ett nytt gravtest då? I alla fall i morgon bitti senast!?!?? -
Den tar du och håller dig borta från, raring!AngelinaAr skrev 2015-06-30 20:26:24 följande:
Det är alltid kul att jiddra med dig symetrical du puffar alltid på hehe det glädjer mig att du är med iallafall vi kmr snart plussa ska du se :)bara jag nte hamnar på avdelning 28 haha
Kan du inte ta ett nytt gravtest imorgon med morgonurin då och slänga upp en bild här som vi kan analysera sönder?!??? -
Behöver du ens fråga, tokstolla!?AngelinaAr skrev 2015-06-30 23:26:10 följande:Haha näe nu börjar jag rysa hihi..så fett ifall de hade gett sig på svagt plus nu svär hade pissat på mig.
Vi röstar vem tycker jag skall A:Göra ett gravtest!
B:sluta dröm och vänta idiot då du har just haft ägglossning enligt testen :s?
Lets Vore gentlemen...Ladies
Hahaha after you Symetrical
Klart du skall testa! Äl-test kan ju ge utslag på hcg också.
Jag verkar äntligen haft äl i alla fall! Svagare test ett par dagar nu och aningen högre temp! Yaaaay! -
The votes are in!!! Vart det något test, eller?!?!???