• MissMf

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

filippas skrev 2015-05-21 13:39:08 följande:

Vad är ert tips på bästa stället att beställa tester ifrån? :)
    {#emotions_dlg.flower}

Om du vill ha cb grav test rekommenderar jag apotea :) 10% rabatt just nu oxå :)
  • MissMf
    milla741 skrev 2015-05-21 15:33:51 följande:

Jag köpte ett Cd digital som det stod gravid då jag testade då kan man ju inte ta miste hihi

Testade med ett sånt i morse o där stod det inte gravid :p men ger det några dagar till :p dom va dock slut på apotea i 2pack.
  • MissMf
    milla741 skrev 2015-05-21 17:56:18 följande:

Jag köpte ett Cd digital som det stod gravid då jag testade då kan man ju inte ta miste hihi

Men åhh! Ge inte upp än :D
    MissMf skrev 2015-05-21 15:53:49 följande:

Testade med ett sånt i morse o där stod det inte gravid :p men ger det några dagar till :p dom va dock slut på apotea i 2pack.

Jag ger inte upp ;p tyckte att det va ett svagt plus på cb vanliga så va ju tvungen o ta ett digitalt även att jag visste att det skulle bli neg :p
  • MissMf
    anynumos skrev 2015-05-21 19:41:05 följande:

Spökstreck eller är det verkligen ett plus!? Testade lägga in en färgbild men i datorn syntes den mycket mindre än i verkligheten, men det är ett blått svagt streck.

Grattis!! :)
  • MissMf
    Symetrical skrev 2015-05-21 20:41:24 följande:
    Dessa kroppar som lever sitt egna liv alltså. Suck!

Tempen brukar oftast sjunka ytterligare lite på själva äl-dagen, för att sedan höjas 1-2 dagar efter ägget släppt (pga progesteronet som då utsöndras)

Nej, men jag ringde och fick telefontid med gynekologen på måndag, så då skall vi boka upp ett besök typ en vecka senare på cd 12-13. Dock har jag redan receptet, så blir till att hämta ut tabletterna imorgon och sen börja ta på måndag och fem dagar framåt. Skall bli spännande att se om de biter på mig. Har läst en hel massa om letrozol nu (bättre sent än aldrig! ;) ) och det påskyndar tydligen inte bara äl utan ökar även chanserna att bli gravid med över 50%. Det är vad jag kallar en trevlig bonus! smile2.gif
    Hoppas att det tar sej då! :)
  • MissMf
    jzz2306 skrev 2015-05-22 08:12:32 följande:
    Åh vad kul, grattis!

Jag hade äl samma dag som du så OM jag äntligen plussar får vi samma bf :) Men det känns osannolikt, känner mig väldigt ogravid.
    Jag har knappt nån symptom :p testa du ;p
  • MissMf
    Jelu skrev 2015-05-22 08:30:59 följande:

Efter alla + blir man ju sugen att testa själv

Du hade oxå äl den 13, jag med. Ta ett test du ;p
  • MissMf
    linnsanbelle skrev 2015-05-22 09:01:13 följande:

Testade negativt idag. ÄL+11, bim-4

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Det är inte försent än :) pepp pepp :) har du några symptom?
  • MissMf
    Nystjärna skrev 2015-05-23 08:45:29 följande:

Tog nytt äl-test nu på morgon och känns ännu svagare. :( Visst man ser ju strecket det gör man men det är alldeles för svagt för att äl ens skall vara nära. Ger helt enkelt upp nu :( Kommer inte få äl denna månaden och inte kunna bli gravid. :( Har 4 test kvar men tror inte de kommer visa mera. Jaja får koncentrera mig på att planera de sista med bröllopet istället.

Men tänk vad skönt att få ta ett glas bubbel på bröllopet :) och sen ett fint plus första bim som nygifta :) lycka till :)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni