Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Åh kan inte tiden gå lite fortare ett par dagar? Jag är på bim-1 och tiden går såååå långsamt.
Åh kan inte tiden gå lite fortare ett par dagar? Jag är på bim-1 och tiden går såååå långsamt.
Tittade nyss i bim-listan - åh vad många som har bim nu i dagarna. Hoppas vi kan fylla på lite fler i pluslistan snart, och sen massa februaribebisar
ÄL-lista:
Mens här, precis som väntat på bim-dagen Det känns ju helt omöjligt att bli gravid, fattar inte att det finns 7 miljarder människor om det är så svårt!
Ni som är kvar nästa månad får stå ut med mig ett tag till
Blir åttonde försöket för oss, tror det är något fel
Förlåt för deppigt inlägg, hoppas det går bättre för er andra!
Tråkigt att det inte blev något. Förstår din frustration och oro.. Jag är på försök 12..
Hej här är jag igen! Har varit borta i ett par veckor, jag tror jag skrev ett väldigt surt inlägg när mensen kom i slutet av maj, blev så himla trött på allt. Kändes som att jag var den enda i världen som kan ha oskyddat sex i 7-8 månader utan att bli gravid! Att jag har nån sorts inbyggt preventivmedel haha.
Men jag har varit inne och läst då och då, grattis till er som plussat och heja heja till alla som fortfarande kämpar eller har MF-liknande konstigheter som händer. Snart är det vår tur!
Nu ska vi köra på i fem månader till och jag ska INTE deppa ihop utan bara försöka så gott jag kan och sen söka hjälp om det inte går.
Jag har äl på gång tror jag, inom några dagar. Ska vi ha en ny bim-lista för juni i den här tråden eller flytta över till en ny?
Idag fick jag glad gubbe på äl-testet! Trodde jag inte alls att jag skulle få, mina äl-flytningar slutade för flera dagar sen och värkarna i äggstockarna också. Kan man vara lite otajmad med äl? För det mesta är det några dagars fördröjning för mig, med äl-symptom runt dag 14 och glad gubbe ca dag 17 och alltså äl dag 18/19.
Kom på att hjälp, vi har inte ens haft sex sedan i helgen ju :( Hoppas vi får till det ikväll och kanske imorgon också
En vecka kvar till bim för mig :) Jag har försökt att inte tänka för mycket och har lyckats ganska bra för ovanlighetens skull! Tänk va härligt det skulle vara att koppla bort allt i 10 dagar och sen komma på att "oj, jag hade ju bim för flera dagar sen och ingen mens än! Kanske dags för ett test?". Önsketänkande :)
Vad skönt att det verkar lösa sig Symetrical, jag har inte skrivit mycket men följt hela din historia.
Jag bestämde mig för att inte gå in på FL förrän idag, bim+1. Och nu har jag nyss plussat!!!!!
Jag kan inte fatta det! Vi har försökt sedan oktober förra året och hade prickat in äl 7 månader utan att det hände nånting, och NU gick det äntligen!!! På åttonde försöket! Trodde aldrig jag skulle få ladda upp en bild på positivt test, trodde det var något fel på oss men tydligen inte!!
Så ge inte upp hoppet, det verkar vara ett lotteri varje månad men till sist vinner man :D
Herregud, det är verkligen sant.
4 mars blir vi föräldrar!
Önskar er alla ett stort lycka till! Ja kommer stanna kvar o följa er :)
(För jäkla segt internet o får inte upp bilden, har iaf tagit ett CB veckoindikator så de står så fint "gravid" 1-2 veckor på det)
Jag fortsätter så klart följa tråden, håller tummarna för alla er som kämpar!