• Tassen

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Symetrical skrev 2015-06-18 09:45:55 följande:

Gillar den omskrivningen för galen/manisk/besatt.

När har du bim, babe?

21-22 typ .

Idag kom det ljuuuuuustrosa på pappret när jag torkade mig. Hoppas det är en nidis och inte några förbannade spottings.

Jag har dessutom aldrig haft spottings förrän förra månaden då jag började tempa...
  • Tassen

Sitter och avnjuter en sushi och hoppas det är den sista sushin jag äter på 9 månader nu

Jävligt gott är det!

• Tassen
    soofa skrev 2015-06-18 14:53:06 följande:

Åh, hoppas på nidis! När hade du äl?

9-10e

Hoppas verkligen det är en nidis! Idag åt jag ju sushi och jag som inte ens tycker om ingefära mumsade i mig den som godis... Det kändes rätt skumt.
  • Tassen
    Symetrical skrev 2015-06-18 20:44:00 följande:

Ååååh, spännande! När tänker du testa!?? Va? Va? VA!?!??? Jaså imorgon!? Ja, men det låter väl som en god idé, tycker jag!

Okej. Jag testar imorgon för din skull :-P haha

Har lite småilningar i magen nu men kan lika gärna känna av mensen som är på g. Tempen gick iofs upp ännu mer till 36.8 idag så den har inte börjat gå ner än iaf
  • Tassen
    soofa skrev 2015-06-18 20:56:52 följande:

Jäklar vad spännande! Kommer kolla FL det första jag gör när jag vaknar i morgon! :D

Hoppas jag inte gör er besvikna haha
  • Tassen

Åååååhhhh!!! Suck! Jag kan ana ett väääääldigt svagt streck men det ser inte rosa ut. Men det är nåt där iaf. Går inte att fånga med kameran iaf... Kanske ett spök.

Vänta ett par dagar då...

• Tassen
    Symetrical skrev 2015-06-19 10:02:07 följande:

Men anar du nåt finns hoppet kvar! Lägg ut bild ändå, så kan vi analysera sönder den!

Kan jag väl göra... Men det går inte att se något lovar jag

• Tassen

Men anar du nåt finns hoppet kvar! Lägg ut bild ändå, så kan vi analysera sönder den!

• Tassen

• Tassen

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni