• milla741

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Haha jag vill oxå testa varje dag men jag vill vänta ändå så man har större chans att få ett + :D

anynumos skrev 2015-05-15 08:50:03 följande:

Kunde inte hålla mig så imorse tog jag ett graviditetstest, negativt cb test, äl+6. Trodde inte det skulle visa positivt men har en känsla av att jag är gravid ändå...

Kommer förmodligen ta varje morgon och jämföra eventuella förändringar 

Någon annan som börjat testa sig ännu?

• milla741

Soofa lagom till helgen och allt ???????? tummen upp

soofa skrev 2015-05-15 07:14:42 följande:

Tror det är ägglossning på gång här! :D

• milla741

Allså det skulle vara en tummen upp där frågetecknerna är glömde att det inte gick att använda egna haha

milla741 skrev 2015-05-15 09:30:03 följande:

Soofa lagom till helgen och allt ???????? tummen upp

• milla741

Jag har samma symtom svårt att beskriva men som om illamåendet sitter i halsen :/ lite ömma bröst. Åh det blir så jobbigt om man nu inte är gravid då man mår så här brukar ju inte må så innan mens dock har jag ömma bröst mellan äl och mens men mer än nu haha man blir inte klok haha ja det är bara vänta och se.. Lycka till för dig med testningen jag ska hålla tummarna. :)

debbie85 skrev 2015-05-16 12:08:47 följande:

Usch vad jobbigt!! Visste inte att Ibuprofen kan påverka ägglossningen negativt?

Nu har jag fått ännu fler gravid-symtom. Har dom senaste mornarna börja rapa på ett sätt som jag gjorde förra graviditeten. Det påminner om gravid-illamåendet som jag fick senare. Svårt att sätta ord på. Ja, ja. Med alla dessa symtom så borde jag ju verkligen vara gravid... Tänkte ta test imorgon (ÄL+11/BIM-3) och på tisdag (ÄL+13/BIM-1).

• milla741

hahaha precis ; ) skönt att vi är två iallafall då får vi stötta och gratta. Jag har en lång cykel denna månad så jag måste vänta tills nästa söndag innan Bim.. Det är såå långt varsegod

dit.. kanske jag testar lite innan hihi.

debbie85 skrev 2015-05-16 14:57:52 följande:

Skönt att inte vara ensam om sina konstiga symtom.

Ja, är jag inte gravid nu så kommer jag bli knäpp (kan bli nåt man redan är ).

• milla741

GRATTIS!!!!!!!! Så roligt :D

debbie85 skrev 2015-05-17 09:01:37 följande:

Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag är så glada! Jag är alldeles fnissig och uppspelt!! ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Vår dotter (född i januari 2014) ska bli storasyster.

• milla741

Så klart får du det :D det är ju roligare ju fler vi blir hihi Välkommen.

Nystjärna skrev 2015-05-17 11:12:38 följande:

Här skulle jag vilja hoppa in :) Jag och sambon skulle egentligen inte börjat bebisverkstaden förens i Juni,efter vårar bröllop :) Men igår vart det så vi tjuvstarade lite och sen kom framtill att vi redan nu faktiskt skulle kunna börja vad gör det :) Kommer inte synas på bröllopet ändå även om man är lite svullen :p 

Jag har precis haft min mens så den är precis borta så om kroppen är i balans så som den brukar vara så brukar jag ha Äl ca 12 dagar efter mensens första dag så Äl skulle vara den 23-24 maj som om ca en vecka :) Och bim är den 7/6 :) Vore en perfekt bröllops present om man kunde få veta att man är gravid när man gifter sig :) Jag hoppas det är okej att jag hoppar in här :) Detta känns så kul och spännande men nervöst och läskigt med :) Men nog så det skall vara. :)

• milla741

Jag har 2 barn och tre bonusbarn :D är äldre så ännu mer spännade att se hur lång tid det kommer att ta för mig och min man. Dock har jag nu rap halsbränne illamående haha som jag inte brukar ha annars så det kan ju vara ett symtom. bim på söndag nästa helg lååång väntan väldigt jobbigt.. hoppas ju på ett snabbt + men är inställd på lång väntan. Är detta era första?

.quote=75310072][quote-nick]Nystjärna skrev 2015-05-17 11:33:23 följande:[/quote-nick]Tack :) Ja är roligt att ha flera och prata med så slipper sambon få hör allting :p hihi Har inte riktigt förstått att vi skall börja än,trodde jag hade drömt imorse :p haha. Tänkte försöka få honom och börja tidigare men han har varit så anti med det innan,så tänkte blir nog inte denna gången heller och lyckas jag denna gången så är det en engångs förseelse men så vart det inte :) 

En fråga,har ni barn sen tidigare eller är detta er första graviditet? :)[/quote]

• milla741

Ja jag som vill använda jäämt! !

Symetrical skrev 2015-05-17 16:36:24 följande:

Mm. Förbannade fl som bojkottar emojis. Varför liksom...!!??!?

• milla741

Jag har bim 24 maj föööör länge. Lite ont i brösten rap illamående haha nytt för mig men vi får se om en vecka :D

linnsanbelle skrev 2015-05-17 18:59:24 följande:

Hur går det för alla? :)

Jag har inte hunnit vara aktiv här på ety par dagar för vi har flyttat i helgen.. Någon som börjar närma sig bim eller var jag först ut med 26 maj?

Oavsett så känner jag mig så ogravid som det bara går! men det återstår att se, hehe!

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni