• MissMf

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Och så hoppas vi att ingen märker att jag inte dricker i kväll på svärfars bröllop :p eller ett halvt glas champagne blir det nog :p

• MissMf
    Nystjärna skrev 2015-05-23 09:01:34 följande:
    Jo iof men hade varit roligare med ett plus som bröllops present :) har ju bim dagen efter bröllopet så...

Men får väl se. 4 test kvar sen får de vara med äl-tester.
    Aha. :/ men då håller jag tummar och tår att äl testet blir pos och att ni får ett underbart bröllop med ett plus morgonen efter :) lycka till :)
  • MissMf
    Fiijah89 skrev 2015-05-24 08:58:00 följande:

Jätte dålig bild, min kamera har gått sönder och fick ta bilden genom FaceTime! :D bim-2 och det är ett streck där, det kom inom tiden och jag behöver inte vinkla stickan för att se det. Och inte morgonurin... Och det blir bara tydligare och tydligare ju mer det torkar! Känner mig lite nervös, inte är väl jag gravid! nåja, kanske testar igen ikväll och ser om det är likadant där! phpnD0eNo38985.jpg

Grattis! :)
  • MissMf
    halo83 skrev 2015-05-24 09:57:40 följande:

Här kanske ..

phpcEv6ve48711.jpg

Jag skulle nog gissa på äl den 20 isf. Det är ju lite starkare den 19. :)
  • MissMf
    halo83 skrev 2015-05-24 21:54:00 följande:

Finns det chans att plussa på äl+7??

Fyller år i morgon och det skulle vara världens bästa present ...

Jag gjorde det sist och fick supersvagt på äl +8 nu :)
  • MissMf
    lisafisa22 skrev 2015-05-25 08:49:57 följande:

Halloj,
    Jag behöver lite hjälp här då jag är sjukt dålig på det där med temp.
    Jag hade ÄL den 15e maj och har sedan dess legat på 36,5 eller 36,6.
    Men i lördags stegrade det till 36,8 och sön+idag så har det varit 36,9.
    Vad kan det betyda?
    Jag är så sjukt nyfiken då jag har BIM på fredag att jag kanske ska ta ett test i morgon BIM-3 ?
    Eller kan det vara så att temphöjningen tyder på att jag har ÄL nu i stället för den 15e?

Så sjukt svårt det här... Obestämd

Trifasiskkurva? Ta ett test i morgon :)
  • MissMf
    lisafisa22 skrev 2015-05-25 11:35:20 följande:
    Vad är trifasiskurva? Hittar inget på google? x)
    Att tempen höjs en gång efter äl och sen en gång till i mitten efter äl. Googla trifasisk kurva gravid eller trifasisk kurva gravid fertility friend :)
  • MissMf
    Zeeeeta skrev 2015-05-25 15:40:07 följande:

orkade inte vänta, hade en stav från testlagret hemma, och testade negativt... 

Har BIM på torsdag, så förhoppningsvis va det förtidigt..

Jag har haft mensvärk i över 1 vecka snart, tappad matlust, mår illa till och från samt ömma bröstvårtor..

Vad har ni för erfarenheter av testlagrets tester? När man googlar läser man mycket negativt...

På onsdag ska jag testa med CB iallafall, och hoppas på ett positivt resultat

Jag har testat med både testlagret och cb nu och på tl börjar det synas nu. Och på cb syns det jättebra. Rekommenderar cb!
  • MissMf
    lisafisa22 skrev 2015-05-26 08:30:34 följande:

Kunde inte hålla mig så jag testade nu på morgonen med RFSUs tidiga test men fick ett neg. på Bim-3 .
    Så nu är jag helt inställd på mens på fredag för tidiga testet borde ju ha visat något litet nu i alla fall?
    Besviken som fasen för jag ville ha ett Februaribarn :(
    Men men får vänta ännu längre och jag som redan är trött på att vänta *suck*

RFSU visar mycket svagare än clearblue. Så om man vill testa tidigt så gör det med ett cb plus :)
  • MissMf
    TouchOfRed skrev 2015-05-26 21:16:40 följande:

BIM -2 idag. Kunde inte hålla mig så jag testade med ett cb digital, men det visade "ej gravid".Obestämd Jag önskar så mkt att mensen inte kommer och att jag plussar om 2 dagar, men det känns mer och mer nu som att mensen kommer att komma...hatar denna väntan och ovisshet!

Ne det är inte så känsligt. Jag fick synligt plus på cb + i två dagar innan jag tredje dagen fick gravid 1-2 på det digitala. Så hoppet är inte ute än :)
  • MissMf
    halo83 skrev 2015-05-27 07:33:07 följande:

Nån tempar som vet vad det röda strecket betyder,det som går som i ett kors?

phptqoU3H04281.jpg

Korset är streckat för att ff inte är helt säker på att du hade äl då. Är den säker så blir det hela streck.
  • MissMf
    Redcat skrev 2015-05-27 20:59:50 följande:

Jag kunde inte hålla mig. Köpt clear blue digitala och ett apotek hjärtats egna. Jag höll mig i 3 och en halv timme och testade med hjärtats test och de visade neg. Men jag är en person som dricker mkt vatten om dagarna så även fast jag höll mig så va det nästan genomskinlig. Finns de någon chans att testet visa fel eller ska jag ta de som att det inte är något? Är ju bmi+6 idag och jag ska på släcktträff på lördag så jag vill va helt säker på om det är något eller inte så jag inte dricker om jag är gravid. Ska jag ta clear blue testet eller inte? :-/ och om jag ska ta de, ska jag ta de då i morgon eller ska jag försöka vänta och ta det på lördag morgon?

Jag skulle nog vänta till fredag/lördag morgon. Håller tummarna :)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni