Inlägg från: AngelinaAr |Visa alla inlägg
  • AngelinaAr

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Tjenare brudar

Hoppas ni mår bra

Själv fick jag mensvärk igår så jag testade för skoj skull kan ni hjälpa mig igår visade den starkast sedan svagt så jag våldtog manen igår..kan de va så tidigt efter missfall endast två veckor

Symetrical hur går det vännen?Miss u

Soofaaaa och du???

• AngelinaAr

Helt sjukt om jag har ägglossning nu har ont i korsryggen samt känner jag molande i ena sidan tror de släppte igår då de starkaste testet var igår dom andra är tagna nu efter men det är ju svagt..hoppas...bara man nte hamnar på gynavdelning 28 igen haha vart en jävla bergodalbanna..vetifan inte om de räckte med sexhandel igår ska se ifall jag kan få honom på humör han har migränanfall idag..Ska kanske våldta han när han sover istället bara ja ja det är bara jag älskling sov du vidare hahahhaha Untz Untz Untz

• AngelinaAr
    Symetrical skrev 2015-06-22 18:02:55 följande:

Oj, svårt att säga! Ingen av de är ju positiva, men kanske du missade peaken?!?

Bra att du fick till lite liggeri för säkerhetsskull i alla fall!

Här har jag också börjat få äl-känningar sedan ett par dagar tillbaka, så har förhoppningar om att inte behöva vänta till cd 44 den här cykeln i alla fall!

Såhär har mina två äl-test sett ut. Nedre från i torsdags och översta från imorse. Lite stegring är det allt!

Ja dina är ju positivta.

Jag har åxå äl,känningar plus sekretet är bygga bro imorse så nu är det bara och se hehe
  • AngelinaAr
    Aniroma skrev 2015-06-22 17:23:20 följande:

Hej vännen! Det är rätt okej! Har haft otrolig huvudvärk som jag mår illa av sedan missfalletbgör två veckor sedan. Kommer o går lite men oftast kommer det vid 13-tiden o håller i sig till 18... Väldigt jobbigt när man är på jobbet ju...även lite yr av det. Vet inte om det har med mf att göra eller om det är nåt annat.. Annars är det bra! Äl nu i dagarna så blir mys i mängder de kommande dagarna! Hur mår du? :)

Ojdå..samma här nu jävlar ska manen bli våldtagen dag in och dag ut hehe omg hade du åxå missfall ushh...Har du fått stegring? Kram
  • AngelinaAr
    Symetrical skrev 2015-06-22 18:02:55 följande:

Oj, svårt att säga! Ingen av de är ju positiva, men kanske du missade peaken?!?

Bra att du fick till lite liggeri för säkerhetsskull i alla fall!

Här har jag också börjat få äl-känningar sedan ett par dagar tillbaka, så har förhoppningar om att inte behöva vänta till cd 44 den här cykeln i alla fall!

Såhär har mina två äl-test sett ut. Nedre från i torsdags och översta från imorse. Lite stegring är det allt!

Förra månaden när jag hade ägglossning fick jag samma jag brukar aldrig få riktiga plus det blir så men den starkaste syns mer rosa röd i verkligheten tror de hände igår då jag fick svaga idag kan inte ha missat slutade blöda för tre dagar sedan haha då va de negativa när ja testa Lh så ngt är knas
  • AngelinaAr
    Symetrical skrev 2015-06-22 20:47:40 följande:

Oj, det lät högt! Vad har du innan äl?

35.0 fattar nada
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni