Vänta en månad på abort.
Jag mår alltid väldigt illa under graviditeter. Kan inte gå upp ur sängen och kräks dygnet runt. Mitt i en separation lyckades jag bli gravid, med skydd.
Jag känner att något inte är riktigt rätt med graviditeten heller, har blödningar (brunt ibland, rött ibland, inte jättemycket) vilket jag aldrig brukar ha som gravid. Små stickande smärtor jag inte känner igen). Tycker också magen växt väldigt fort? Blödningarna är inte så stora att man normalt skulle söka vård, men tycker det känns fel då jag varit gravid många gånger, och den enda gångerna jag haft blödningar är när jag senare fått missfall.
Eftersom pappan till barnet inte behandlat mig bra, känner jag att jag inte kan binda mig till honom med ett barn, hade inte varit snällt mot barnet heller. Jag bad om tid för abort, men de har inga tider förrän om en månad! Då är jag i vecka 10-11! Strax innan jag brukar börja känna fosterrörelser. Det känns fruktansvärt att vänta så länge.
Sedan ska jag vara ensam med mina barn och kräkas i en månad, jag klarar inte längre av att gå och handla mat utan att kräkas på vägen. På kvinnokliniken verkade de inte tycka att det spelade någon roll, jag bad om mediciner då det verkligen är extremt, min förra grav gick jag ner 8 kg på en månad. Hon säger åt mig att köpa allergitabletter; dessa hjälper absolut inte, jag brukar spy upp dem också. Lergigan har jag fått tidigare, hjälper heller inte.
Har ångest så jag knappt kan andas.