• MHK

BF December 2015/January 2016

Hej. Hoppar oxå in i tråden. Är 33 år och har 2 pojkar, 6 och 4 år. Plussade för några dagar sedan. Inskrivning hos BMM 22 maj. Ser fram emot det. Mår kanon och är chockad, brukar må fruktansvärt illa och spy när jag är gravid. Nu har jag bara ömma bröst och ont i ryggen. Hoppas jag slipper illamåendet denna gången

• MHK
    MålaMittHjärta skrev 2015-05-09 21:04:30 följande:

Hej här hoppar jag gärna in, har BF den 31 dec så år det hela vägen så blir det antingen en 2015 eller 2016 bebis :) 

Har en son på 3 år och känner att det var dags med syskon nu :) 

Mamma till världens sötaste Elvis
    Va härligt. Grattis. Hoppas alla plussar snart och grattis till alla som har plussat
  • MHK

Grattis. Det är härligt med plus oavsett om man e 22 eller 30. En fantastisk upplevelse speciellt när sparkarna börjar komma. Obeskrivligt

• MHK
    MålaMittHjärta skrev 2015-05-10 15:02:46 följande:
    Åh tack :) Ska in på ett ultraljud om två veckor och först då som man kan smälta detta lite och se om bebis ligger rätt :)
    Mamma till världens sötaste Elvis
    Jag skulle gärna velat gå på ultraljud men får nig vänta till vecka 17-20 tror jag det är. Tror inte det erbjuder något tidigare.
  • MHK
    MålaMittHjärta skrev 2015-05-10 18:15:27 följande:
    Jag gör IVF så kliniken erbjuder oss ett vaginalt ultraljud för att se att bebisen ligger i livmodern. Annars hade jag fått vänta till v 17-20.
    Ah nu förstår jag. Va härligt:)
  • MHK
    MissHelene skrev 2015-05-11 09:40:01 följande:

Plussade idag på BIM -3, har BF 21/1 så hakar gärna på er!:)

Grattis. Härligt med ett pluss
  • MHK
    Vattenglaset skrev 2015-05-11 12:46:24 följande:

Hoppar också gärna in i denna tråden! Plussade i lördags, så beräknad till 16 jan typ, dock fick jag en blödning i lördags som höll i sig till söndagen. Nu är det bara lite bruna flytningar. Dagens g-test visade dock fortfarande gravid :)

Ska ta ett nytt till helgen, men med illamående och ibland en stickande känsla i brösten samt lite stramande i magen känns som om jag får vänja mig vid tanken om att vara gravid för första gången..

Härligt med symptomer som e tråkiga men som bevisar att man är gravid. Grattis till plusset
  • MHK
    Tesen83 skrev 2015-05-11 13:24:02 följande:

Hej på er! 

Hoppa in här. Har en treåring född i december -11 och väntar nu mitt andra barn också i december. Hoppas nu att det inte blir dubbelt födelsedagsfirande på samma dag ;) 

Grattis till plusset. Aldrig fel med att ha barn som fyller år samma månad. Då kan man fira dem tillsammans när de är små. Min son på 6 fyller år i slutet av januari och min andra son på 4 fyller år i början av februari, än så länge så har jag kunnat fira dem samtidigt vilket e otroligt bra då de e så otroligt avundsjuka på varandra
Svar på tråden BF December 2015/January 2016