Ivf Skåne
Hej hej!
Kul med en Skånetråd. :)
Vi går på Nordic IVF Center.
Då måste jag även passa på att göra reklam för våra Skåneträffar. www.minbebis.com/blogg/libra/traffar/ :D
Hoppas fler hakar på!!!
Hej hej!
Kul med en Skånetråd. :)
Vi går på Nordic IVF Center.
Då måste jag även passa på att göra reklam för våra Skåneträffar. www.minbebis.com/blogg/libra/traffar/ :D
Hoppas fler hakar på!!!
Hur går det för er?
Vi har valt att vänta tills efter sommaren med nästa försök. Vill må bra på semestern och kunna njuta utan att behöva oroa mig. :)
Åh vad irriterande att dom inte kommit fram till något! Hoppas det blir bättre av att vara hemma och ta det lugnt i sommar. Det förtjänar du! :)
Vi bor i Helsingborg. Känns som att vi spenderar lika mycket tid i Malmö som i Hbg med alla besök på kliniken just nu. Frågan är om dom inte får se mina privata delar oftare än sambon snart haha.
Jag hoppas verkligen det ser bra ut imorgon. Tror det hade med ägglossningen att göra. Inte för att jag brukar få bruna flytningar då men det hände ju i samband med det så borde ha med det att göra. Om inte det blir FET på lördag så blir det iaf rosé i sommar :) får se det positivt ju
Kram
Precis varit på VUL. Det blir FET imorgon. Vilken lättnad!
31. Fick operera bort mina äggledare för strax över 4 år sedan pga 2 utomkveds med 3 månaders mellanrum så därför går vi igenom ivf nu. Fan vad tuff den perioden var. Med min f.d. Man gick jag igenom : en dotter när jag var 21 som fyller 10 i sommar, sen fick jag 3 missfall, därefter gjorde jag en abort pga jobberbjudande. Sen skiljde mi oss. Med min f.d sambo gick jag igenom: 3 missfall och därefter 2 utomkveds. Sen bröt vi upp. Med min nuvarande sambo har vi nu gått igenom: 2 misslyckade IVFer. Så hoppas verkligen att detta går vägen. Hade varit sååååå skönt. Är trött på detta nu :( nytt försök imorgon :) där har du min historia :)