Så rädd för missfall
Jag är också super orolig. Men oron har lagt sig lite nu, och man börjar kunna tänka på annat. Dagarna med mer oro kommer och går
Jag är också super orolig. Men oron har lagt sig lite nu, och man börjar kunna tänka på annat. Dagarna med mer oro kommer och går
Skickades av sig självt. Men just nu försöker jag bara att ta mig igenom dagarna. Hur långt gången är du?
Jag är bara i vecka 5, vilken vecka är du i? I vilken vecka har dina mf varit? Är det ditt första barn? Försöker med bara ta mig igenom dagarna av oro.
Bägge mina haft vart i vecka 5. Jag har mer symptom nu, illamående och såå trött så det känns bra iallafall. Hur känns de för dig?
Ja jag var där igår just för att jag ville ha det dokumenterat iallafall om det blir ett mf till så jag får en utredning. Men ska dit på inskrivning i v. 11, har du ringt ännu?
Jo det hade jag också velat göra. Och det var det jag var inne på också. Men å andra sidan så förhindrar man ju inte missfall genom att kolla på ultraljud så jag försöker nog att hålla ut 3 veckor till Ja, ganska så exakt 1 år tog innan vi fick plus igen. Tog det lång tid för er?
Fick ett hugg som höll i sig en liten stund när jag låg i sängen förut. Givetvis kommer oron som ett skott då.
Nu kom mitt morgonillamående! Och även en lättare förkylning.. Ont i halsen. :/ Intressant hur snabbt immunförsvaret går ner. Förra gången fick jag magsjuka ganska snabbt efter att jag plussade.
Kännt av ömmande o spända bröst sen jag plussade men idag som bortblåst. Får panik!! Tiden har gått såååå långsamt! Men imorrn är de dags för vul. Är då 7+0, så läskigt och jobbigt känns inge bra alls och jag har det värsta senariot i skallen snurrande hela tiden.