• JaninaH

Så rädd för missfall

någon som såg ett tickande hjärta vecka 6+2? ska nämligen göra vul på torsdag, beräknad att vara i 6+2 då, har haft 1 utomkveds bakom mig, och är så orolig för mf!!

Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • JaninaH
    WiMe06 skrev 2015-10-19 15:21:55 följande:
    Gjorde vul när jag trodde jag var i v 6+3 och såg då ett hjärta, men på vulet blev jag daterad till v 7+0.
    tack så mycket! håller tummmarna!
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • JaninaH

detta måste ju vara ett gott tecken?! vul on 2 dagar!!

• JaninaH

ops glömde lägga in bilden haha

• JaninaH

lägger in en större bild, 6 DAGAR SEDAN VS IDAG!

• JaninaH
    WiMe06 skrev 2015-10-20 12:58:58 följande:
    Har du haft blödningar nu som gör att du är orolig för mf eller är det att du har andra händelser bakom dig? Har du inte haft några blödningar så tycker jag inte du behöver oroa dig.
    har haft ett utomkveds bakom mig därför jag är otrolig, inga blödningar, velat haft barn i 13 år aldrig lyckats förens detta år
  • JaninaH
    WiMe06 skrev 2015-10-20 18:16:43 följande:
    Okej, då förstår jag verkligen din oro. Men hoppas att vulet kan ge dig lite mer lugn. Håller tummarna att allt går vägen för dig.
    tack och detsamma!:)
Svar på tråden Så rädd för missfall