AnneliR skrev 2015-05-23 14:46:29 följande:
Men åh vad skönt för dig! :) vissa dagar känner jag knappt något heller och så vissa dagar (som idag) mår jag hemskt. Är sååå extremt trött att jag knappt orkar leka med mina barn, känner mig som en usel mamma :( jag vill gärna inte ha svullen mage, inte än iaf! Vill inte att någon ska få veta att jag är gravid fören efter v 12 men som det känns nu så lär ju alla veta innan det. Fick mage väldigt tidigt alla gånger jag varit gravid, gått upp flera kg innan v 12.
Om jag tänker efter så mådde jag väldigt bra när jag var gravid med pojkarna, kan inte komma ihåg att jag var varken trött eller illamående. Du har inga blödningar eller så?
Ja, superskönt med lite stöd såhär i början när det är lätt att känna sig ensam i oron. Så ska ringa kliniken på måndag för att boka tid för vul
Då gäller det bara att man får se ett tickande hjärta.. Känns inte så . Men kändes inte som att jag skulle bli gravid heller, det blev jag ju ändå.
Jag är också trött, men jag är förkyld så kan likväl bero på det:/ Förstår att du kanske inte vill att nån ska veta såhär tidigt, men är ju bara att skylla på IBS ;) Eller nåt.. Nej, inga blödningar. Ingen smärta heller. Förra mf kom visserligen först i v.9 så. Dock slutade jag känna av mina symptom två veckor före minns jag. Och då hade jag haft växtvärk i livmodern ett tag. Nu känns det ingenting som sagt. Men skönt iaf att det blir ett vul i v.6 och ett i v.10 (medicinskt räknat) .