BF januari 2016
Hallå plussade i onsdags å är beräknad runt 17-19/1- 16. Vi sa för 3 veckor sen att vi kör på denna ägglossning å det tog sig :) har en dotter sen tidigare som är född 31/12-13
Hallå plussade i onsdags å är beräknad runt 17-19/1- 16. Vi sa för 3 veckor sen att vi kör på denna ägglossning å det tog sig :) har en dotter sen tidigare som är född 31/12-13
Åh, det här är så roligt att vi är så många :) Jag är 26, blir 27 i slutet på juni, min sambo är 30. Ja, Ljh87 det är jättesvårt att hålla tyst, fick berätta för min bästa vän idag och sambon för sin, det gick inte, vi var tvungna att få prata med någon med om det haha :) Jag bor i Örebro, om någon annan är det så kanske vi kan ses :)
Jag är trött, jättetrött, konstant och hela tiden, mitt luktsinne är som en blodhunds, jag kan typ känna vad min granne lagar för mat :P Har lite molande värk i magen, känner mig svullen, men annars mår jag toppen, inget illamående alls, så det är skönt :) Hoppas det håller i sig!
Är det någon som har mycket växtvärk?! Kan inte minnas att det kändes såhär förra gången! Blev snittad vid förra förlossningen så tänker att det kanske är pga de som gör att det känns mer nu? Nägon mer som har snittats å sen blivit gravid igen?
Åh jisses just hemkommen från ett bröllop. Var så svårt att hålla masken men jag hade tur det var ingen som inte tänkte på att jag inte drack!! Kan inte dess veckor gå fortare!!!
Åh här är en till som ständigt mår illa. Kräks på morgonen innan jobbet å får hålla tillbaka spyorna väl på jobbet. Har inte sagt något till mina kollegor så nu är det tufft. :( vaknar upp rejält illamående. Under dagen så är det aningens lugnare men blir ibland att man måste springa iväg. Detta tar bort all min kraft, känns så tråkigt när jag har en 1.5 åring hemma som vill leka med mamma å jag har ingen ork. Men det går ju över!
KUB avklarat idag å vi fick låg risk tack å lov!! Våran dotter är 1.5 år så det är lite svårt för henne att förstå! Vi visade bilden från ultraljudet å sa bebis å pekar på magen men tror att hon kommer att förstå mer först när bebisen är här! Fick nytt BF datum oxå blev 16/1 istället för 17/1 :)
Haft enormt illamående. Igår blev jag liggandes hela dagen. Har fått lerigan Comp utskrivet idag å hoppas att det ska hjälpa. Börjar jobba efter semestern på måndag .