BF januari 2016
Hejsan hoppas man får plats här! :)
Har bf 13 januari som det ser ut nu, har 3 barn innan på 5, 6 och 7 år, bor i Stockholm :)
Hejsan hoppas man får plats här! :)
Har bf 13 januari som det ser ut nu, har 3 barn innan på 5, 6 och 7 år, bor i Stockholm :)
Hej. Joinar er. Tog ett test igår och det här va inte planerat. Bf 14 Januari om det går som planerat. Har tre tjejer, 4,5,8. Inga tecken alls på att det skulle kunna va ett barn på gång. Men det är så välkommet ändå!
Och STORT grattis till alla nygravida!! :D
Vart i sthlm? Jag har med bf 13/4 och väntar 4e barnet :)
Är det någon som har mycket växtvärk?! Kan inte minnas att det kändes såhär förra gången! Blev snittad vid förra förlossningen så tänker att det kanske är pga de som gör att det känns mer nu? Nägon mer som har snittats å sen blivit gravid igen?
Jag är oxå mer frusen nu, tar på mig raggsockor och tjock kofta när jag kommer hem från jobbet. Vetekudden används flitigt oxå :)
Måste kolla med er, är det vanligt att man känner sig frusen i början av en graviditet? Känner mig lite småkall hela dagen! Andra symptom hittills är lite illamående från och till under dagen, växtvärk i livmodern, toabesök ofta och svullen mage mot slutet av dagen. Jag får flytta ut skärpet två hack jämfört med morgonen! Och så de superkänsliga brösten.. Hur mår ni andra?
Hejsan, hoppar in här med er :)
Plussade igår med BF runt 25 januari. Tidigt så vi får väl hoppas att lilla livet vill stanna kvar där inne. Har en dotter sedan juni 2013 bor i Stockholm. Ni andra som redan har barn, hur tätt i mellan blir det för er?
Mina symtom hittills är kissnödiget, lite trött och lite flåsig när jag går i trappor. Men det lör väl bli mer vad det lider.
Grattis till oss alla :)
Jag hoppade in i facebook gruppen, Camilla heter jag! =)
Men kan vänner på fejjan se att man är med i den gruppen? Tänkte att jag kanske chockar nära och kära nu... ;) hehe
Hej igen!
Till er lite oroliga med småblödningar...
min förra grav blödde jag lite till och från fram till ca vecka 13, de va ingen fara!
Har också haft en liten liten tidig blödning denna grav med "bebisen" mår bra och inget missfall på G! Småblödningar är vanligt :)
Wihooo!
Plussade idag!
BF slutet av januari.
Barn nr 4 för mig, nr 2 för min sambo.
Är galet lycklig just nu!
Väntar min 4 min sambos 2 med bf 11 januari.
Mår fruktansvärt illa på eftermiddagarna. Har de tidigare graviditerna när jag väntade flickorna svår hyperimesis & var inlagd på sjukhus.
Någon med fler barn som känt skillnad när de väntat flicka eller pojke?
Någon som fått känningar av åderbråck? Vet att det kan vara vanligt vid grav.
Jag tror att jag börjar få ett i knävecket ????
Blödningen slutade ganska fort i fm efter jag sett det. Varit väldigt lite i em, knappt märkbart.
Läste att 30-40% har blödningar nån gång under graviditeten. Så det är ganska många. Utan att det slutar i mf.
Hejsan hejsan hoppas ni mår bra? :)
Idag går jag in i vecka 10 och har fått lyssna på bebisens hjärta!! Helt otroligt att det gick att höra så tidigt!
Har ni mycket graviditetssymptom ännu?
Själv är jag fortfarande trött och mår illa, hoppas det släpper snart!