• emy84

BF januari 2016

Jag är i vecka 6+6 och var igår på ett till vul för att se hur graviditeten fortskred, har ju varit där i vecka 5+0 och då tyckte bm att det såg ut som ett pågående missfall.

Nu däremot såg allting bra ut och det lilla hjärtat pickade på som det skulle :) BF 9 januari

• emy84
    boniish skrev 2015-05-23 09:12:52 följande:
    Vad skönt att allt är bra :) ja vad på vul i veckan och Han sa man man kunde inte se något förutom att de hade fäst och allt. Och då gjorde han mig ännu orolig. Enligt han var ja endast i v 4 men enligt sista mens ska ja va i v 6
    Det kan ju ta tid innan ägget fäster så du kan ju vara mindre gången än vad du tror, har du fått nån ny tid för vul senare i graviditeten?
  • emy84
    Solrosblommans skrev 2015-05-25 12:37:59 följande:

En till här :) Enligt graviditetskalendern har jag BF 21 januari men kommer nog få tidigare då mina 3 barn sen tidigare alla har kommit tidigt minst en månad.
    Den här graviditeten var allt annat än planerad och från början fanns inga andra alternativ än abort men nu har vi hunnit smälta nyheten och ser verkligen fram emot att få en sladddis. Min yngsta kommer vara 9 år när lillen i magen kommer :)

Vi var i samma situation att abort var enda alternativet i början. Jag och min kille har bara varit tillsammans 8 månader och bor inte ihop, han har ett barn sen tidigare och jag har två så situationen har varit svår att ta in. Kan tillägga att vi använde både kondom (som dock gled av) och tog dagen-efter-piller och ändå lyckades bebis finnas till
  • emy84
    Solrosblommans skrev 2015-05-26 07:35:40 följande:
    Vi har precis flyttat ihop så detta är också väldigt färskt :) Jag trodde inte jag kunde bli gravid pga olika omständigheter så vi körde med avbrutet.. så hur ser det ut för er nu? Hur långt gånget?
    Vi är i vecka 7+2 idag, ska försöka flytta ihop under sommaren. Båda äger varsitt hus så gäller att få ett av dem sålt.
Svar på tråden BF januari 2016