Inlägg från: LillaMy90 |Visa alla inlägg
  • LillaMy90

BF januari 2016

Positivt graviditetstest i söndags, idag v. 5+0. BF någon gång i slutet av januari. Andra månaden jag använt ägglossningstest och den här gången lyckades det. Första barnet. Känns otroligt, är mycket glad men samtidigt så nervös och nojjig/orolig över allt som kan gå fel. Sååå länge ännu tills det blir dags för ultraljud (v. 12 ungefär? Isåfall i mitten/slutet av juli). Vill ju veta att allt är okej.

• LillaMy90
    boniish skrev 2015-05-26 20:25:58 följande:
    Grattis.. Har du några du symtom? Mitt första barn med och är otroligt orolig och känns som evigheter tills v 12 för att man ska veta att allt är bra. Bör vara i v 5 möjligtvis oxå ska på inskrivning den 28
    Grattis till dig och alla andra också :) Jag har lite ömma bröst, är lite tröttare än vanligt samt molande värk eller hur man ska beskriva det i magen. Vissa gånger kan det hugga till lite mera i magen, har läst att det ändå är normalt men man blir ju ändå lite orolig. Allting är ju så nytt! Har du själv några symptom?
  • LillaMy90
    boniish skrev 2015-05-26 21:20:25 följande:
    Ja har exakt samma symtom som du och ändå blir ja orolig att ja kanske inte är de eller vet inte vad. Så orolig. Har du varit på inskrivning ?
    Nej jag har inte hunnit boka någon tid ännu till inskrivningen men det blir förhoppningsvis inom de närmsta veckorna. Ska bli skönt att få svar på sådant man funderar på av en barnmorska. :)
Svar på tråden BF januari 2016