BF januari 2016
Gravid med en liten som ev är beräknad till 24 januari. Första barnet och är 26 år.
Bor för närvarande i Gbg.
Gravid med en liten som ev är beräknad till 24 januari. Första barnet och är 26 år.
Bor för närvarande i Gbg.
Hej!
Jag är också 26, bor i Gbg och första barnet är beräknat till 5/1.. Ska på tidigt ultraljud på torsdag och börjar bli nervös för att jag bara inbillat mig alltihop, haha! Kommer gå hos barnmorskegruppen, var ska du gå?
Hej,
jag ska in på tidigt UL imorgon, hos kvinnokliniken. Mitt är pga jag fick en
liten blödning för en vecka sen, och vill kolla så det inte är missfall.
Har dålig koll på vilken vecka jag är i, tror det är v8..
Jag var på inskrivning igår, kändes helt onödigt eftersom jag nyss varit på hälsosamtal och hon typ gick igenom samma saker...!
Jag var tydligen på 7+5 igår, BF 20januari.
Idag kl 11 hoppas jag få se ett tickande hjärta i magen. Fick en blödning till imorse, så jag är lite nervös...!
Idag var vi inne på VUL då jag haft ihållande smärta i höger sida i två dagar. Var säker på att jag skulle gå därifrån med besked om utomkvedshavandeskap. Istället fick jag se en liten bebis på precis rätt ställe med tickande hjärta och rätt storlek för antal veckor. Oj vad lättad jag känner mig nu. Vecka 6+2 idag och ska verkligen försöka njuta nu!
Varit hos barnmorskan nu. Allt verkade bra och inget ultraljud för mig innan det i vecka 18.
Men positiv det med. :)
Nu blev bf 21 januari.
Finns det mer bra tips mot illamående än sötmandel?
Spännande att dölja pyret för vännerna på midsommarfesterna ikväll. :)
Det var ju också en fin kommentar.. ???? Jag hoppas för allt i världen att jag inte väntar ett missfall utan våran älskling. Men vill samtidigt inte berätta för någon innan vecka 12. Det är våran hemlis fram tills dess.
Mycket piggare och mindre illamående, men får toppar av båda emellanåt. V 14. Längtar efter rörelser och ul. :)