• anaconda

BF januari 2016

Hej! Får man vara med här?

Väntar mitt och mannens andra barn med bf 1 januari 2016, har en dotter född mars -14.

Bor i norra Sthlm i ett hus på landet,

Har mått väldigt illa och fått illamående tabletter utskrivet.

Var på inskrivning igår och har läkarbesök imorgon pga av illamåendet och konstant migrän. Väntar på tid till kub som jag hoppas dimper ner i brevlådan om någon dag,

• anaconda
    elinville skrev 2015-06-23 22:51:40 följande:
    Härlig bild!! smile1.gif Fick du reda på ngt resultat?
    Ja vi fick bra resultat 1:20000 och en väldigt väldigt livlig bebis! Underbart att se den lilla plutten
  • anaconda
    flipback skrev 2015-06-24 19:32:40 följande:

Åh vad härligt att få se ditt lilla livet! Önskar att tiden går fort så man kan få se det också. Varför är man så nojig och tror det är nåt fel trots att allt egentligen talar för att det ska vara bra?

Ni som också har barn innan, är ni lika oroliga och nervösa denna gång eller är ni lugnare?

Tack, de va underbart att vara där och se bebis oxå! Just nu är jag i sk spökveckor och känner inte speciellt mycket av grav nu (12+6) tror de är därför man blir lite orolig.

Med första va jag inte orolig av mig så är nog mer nervös av mig nu med nr 2.
  • anaconda
    Bfmalla skrev 2015-08-20 14:07:12 följande:

Hej Alla! 

Hur går det för er allihop? 

Idag har jag varit på mitt RUL och allt såg jättebra ut med bebisen. Var lite orolig innan pga att jag inte känt jätte tydliga sparkar eller så , dels är det mitt första barn men sedan förklarade också barnmorskan att min moderkaka låg i framvägg så det förklarade ju saken. 

Vi kollade inte kön! Är det några här som har gjort det eller har tänkt att göra det när det är dags? 

Har ni börjat fundera på några namn?  Glad

Va inte orolig över sparkarna med min första kände jag inte sparkar förens v23-24 (hade oxå moderkakan i framvägg) men efter de va de full fart hela tiden, ska typ känna rörelser varje dag fr v26 innan de behöver man inte känna varje dag.

Vi har gjort rul redan oxå och vi väntar en liten Alice 11/1-16
Svar på tråden BF januari 2016