Chockad mor!
det är inte enbart förunnat dom som gör abort...
Ser att det pratas lite om vår ekonomi.. kan väl säga att vi tillhör medelklassen när det gäller pengar. Vi har så att vi klarar oss och jag är helt säker på att vi skulle kunna ha mer pengar över om vi skötte ekonomin bättre. Båda mina barn har t.ex sparkonton som dom får pengar på varje månad, dom får nya kläder varje månad och andra roliga prylar som dom bör ha. Allt så VÄLDIGT bortskämda ungar! Nu kommer det säkert börja diskuteras om detta men den äldsta vet iaf vart gränserna går. Han är otroligt utvecklad för art vara 19 mån.
Sedan så jobbar min sambo och får såklart lön! Dock tar hans chef för mycket skatt vilket kan ses positivt, men om det skulle ordna sig att chefen INTE gör det så skulle vi få ut betydligt mycket mer i ekonomin.. men som jag skriver här uppe så klarar vi oss på det vi har och som ni kan läsa är våra barn bortskämda.
Så ni får veta om föräldrarna t.ex. är deprimerade, eller ligger i skilsmässa, eller är under utredning hos socialtjänsten, eller har en lätt utvecklingsstörning, eller har varit med om ett dödsfall i familjen nyligen..? Det låter inte helt rättssäkert, faktiskt, eftersom förskolepersonal inte har samma tystnadsplikt som vårdpersonal och socialsekreterare har. (Och långt ifrån den som präster har.)