Inlägg från: Blåblomman |Visa alla inlägg
  • Blåblomman

BF februari 2016

Hoppar in här. Har precis plussat efter vårat första ivf-försök. Har egentligen testdag i nästa vecka men vi kunde inte hålla oss och blev såklart himla glada. Har ett MA i bagaget från förra sommaren. Vi kommer definitivt göra kub och om ca 3 veckor blir det tidigt VUL.

• Blåblomman

Jag har berättar för en del. De vet ju att vi genomgått ivf-behandling så svårt att hemlighålla resultatet. Men vi kommer vänta ett bra tag med att basunera ut det till alla. Har ju ett ma i v10 bakom mig.

• Blåblomman
    Ia84 skrev 2015-06-07 12:55:54 följande:

Äntligen är jag gravid efter fem års kämpande, första IVF-försöket, kan inte tro att det är sant. BF feb 2016. Idag plussade jag med två olika test. Detta känns så spännande men så overkligt!

Åh vad underbart! Vi plussade också på vårat första ivf-försök.
  • Blåblomman
    zoloo skrev 2015-06-07 14:56:57 följande:

Hej! Här är en till som åxå (om jag räknat rätt) har BF i februari 2016. Gravid via IVF och kan inte tro det är sant... Är SÅ orolig för missfall och har så svårt å glädjas än tyvärr...

Grattis! Samma här, gravid via ivf och extremt orolig för missfall. Kommer inte kunna slappna av förrän efter ultraljudet.
  • Blåblomman

Ni vet att det är en hemlig grupp? Så era facebookvänner ser inte att ni är med i den gruppen?

Annars är ni såklart välkomna senare också.

Svar på tråden BF februari 2016