• Sante

BF februari 2016

Hejsan. Jag hoppar också gärna in här ???? plussade idag med ett digitalt test och de känns helt skumt haha. Vi har en dotter som är född dec-13 och vi har pratat fram o tillbaka om vi vill försöka få ett syskon. Men så sa vi att nä vi väntar ett tag. Haha men va hände. Nu är vi såklart superglada och hoppas allt ska gå vägen. Troligen bf mellan 31/1-6/2 ????

• Sante

Oj va ? De blev i min text. Var meningen som smileys hehe

• Sante

Vi har berättat för min syster vilket var självklart även denna gång ca 10min efter jag gjort ett test ringde jag henne. Vi valde även att berätta för min mamma idag då de känns lite svårt att hålla de hemligt i så många veckor denna gång då vi bor närmare henne nu än förra gången.

Förra graviditeten väntade vi med att berätta tills vi var i v.13-14. Ja förutom till min syster då

• Sante

Idag är första dagen som jag verkligen känner av att de är något som händer i kroppen. Förra grav. Blev jag väldigt åksjuk o idag när vi var ute på tur så kom de pang bom jätte åksjuk :( var tvungen att vila när vi kom hem men inte riktigt släppt med illamåendet än. Under förra grav mådde jag aldrig illa mer än vid bilåkande. Men men ingen grav är väl de andra lik ;)

Svar på tråden BF februari 2016