BF februari 2016
Alltså, alla dessa mardrömmar! Vaknar som ett skakande asplöv i princip varje morgon. Kidnappare, bombhot, gängslagsmål eller som inatt -varulvar och inbrottstjuvar! Hjälper ju inte direkt mot tröttheten om man säger så... Gäsp!!
Alltså, alla dessa mardrömmar! Vaknar som ett skakande asplöv i princip varje morgon. Kidnappare, bombhot, gängslagsmål eller som inatt -varulvar och inbrottstjuvar! Hjälper ju inte direkt mot tröttheten om man säger så... Gäsp!!
Lägg gärna även till mig:
MotherA, 35år, bf 8/2, 1dotter
Har ett litet "dilemma"...
Jobbar nu 80% för att ha lite extra tid med dottern som är 2, men för att höja min sgi inför komma de barnet måste jag ju gå upp till 100% senast 1/8. Vilket betyder att jag måste berätta för chefen redan typ nästa vecka! Annars hinner vi aldrig göra allt pappersarbete osv innan semestrarna... Känns sådär att berätta så tidigt. Hur har ni gjort, eller komma göra?
Angelina -Åh, nej! Hur mår du? Åkte du in för att du fick smärtor eller? Hoppas det går bra! Kramar
Är det någon som har koll på om informationen om vad som händer med barnet i olika graviditetsveckor gäller för början av veckan i fråga, eller i slutet av veckan? Exempelvis så står det för vecka 7 att embryot är 4-5 mm och växer cirka en mm om dagen. Menas det då att embryot är 4-5 mm i vid 6+0 då man går in i sjunde veckan eller vid 6+6 då veckan slutar?
Har hjärtat börjat slå minskar risken för mf drastiskt. Sedan minskar den ytterligare när organen drar igång och navelsträngen står för näringen har jag för mig.