• Vick82

BF februari 2016

Misstänker att det skulle kunna bli en februaribebis här! Svagt streck ännu. Finns det någon grupp skapad på Facebook eller ska vi skapa?

• Vick82

Har skapat en Facebookgrupp som ett komplement till denna sida! Skicka mailadress i ett privatmeddelande då den är hemlig o inte går o söka på utifrån om ni vill bara med. :)

• Vick82

Har skapat en Facebookgrupp som ett komplement till denna sida! Skicka mailadress i ett privatmeddelande då den är hemlig o inte går o söka på utifrån om ni vill bara med. :)

• Vick82

• Vick82

• Vick82

• Vick82

• Vick82

Skicka ett privatmeddelande med mailadress så kan jag lägga till!

Själv plussade jag igår, men är ju osäker på när BF egentligen är, i början eller mitten av februari

• Vick82
    eliric skrev 2015-06-05 08:33:51 följande:

Är det inte bättre att från början bara ha en grupp eftersom Vick82 skrev precis innan att hon hade startat en grupp?
    Jag är inte medlem i den andra gruppen, men tycker att det är smidigare o bara ha en! Sen kan jag ju inte tvinga folk att gå med i den gruppen heller! :)
  • Vick82
    Miss D skrev 2015-06-05 08:59:24 följande:
    Hej,

Jag ansluter gärna om det är ok?

Fick positivt 31/5, fb runt 6 februari, 34 år och första barnet, tidigare missfall vecka 12.

Håller tummarna att det ska gå hela vägen denna gång, men redan nu nervös att det inte ska lyckas.

Grattis! :)
    Skicka gärna ett privat mess med mailadress så lägger jag till dig. Gruppen går inte att söka på på facebook!
  • Vick82
    Nattöga skrev 2015-06-05 09:21:19 följande:
    Fick du pm-et med min mail? ^^
    Japp, har addat dig! Har du kommit in i gruppen? :)
  • Vick82
    SandraForselius skrev 2015-06-05 17:06:40 följande:

Hej! Är lite dålig på forum & läste om någon Facebookgrupp, hur går jag tillväga för att hamna där? ????????

Nu vet jag inte om du redan gjort det, men annars kan du skicka ett privat mess med din epostadress så lägger jag till dig!
Svar på tråden BF februari 2016