BF februari 2016
Hej alla Bf-are i februari :)
Jag plussade den 2a juni! Beräknad bf då i den 10 februari. Ska bli spännande att följa denna tråd och byta ut tankar med er!
Det är mitt första väntade barn och har aldrig varit gravid tidigare. Det är med stor skräckblandad förtjusning. En helt ny värld väntas och jag är minst sagt helt känslofylld och nervös med tusen frågor.
Jag bor uppe i umeå med min kille som är samma ålder som mig. Vi har massvis med funderingar på hur detta ska gå. Han är mitt i utbildning och jag har ingen alls men ska börja läsa upp mina betyg i hösten. Vi har inte berättat om graviditeten för någon då vi har träffats relativt nyligen och är rädd för att utomstående ska påverkar vårt val.. Ingen av oss vill göra en abort. Valet känns säkert men ändå så många funderingar om kanske ändå onödiga praktiska saker...
Mina gravida symtom är att jag är hungrig hela tiden, när vi haft sex gör det jätte ont i livmodern, jag mår illa och är fruktansvärt trött, lite light snabbt humörsvängningar + sammandragningar i magen och ont i ryggen.. min fiffi är också lite svullen.