• Vela81

BF februari 2016

Hej och grattis till alla
    Plussade igår och är nu i v 4+1 - BF 8/2
    Varit en resa hit och fortfarande lite dubbla känslor. fick ett sent missfall i januari då vi förlorade tvillingar i v 19 då jag fick blodförgiftning efter ett ingrepp. Den graviditet kom efter 2 års mediciner. Har två tjejer som bli 8 och 10 i sommar <3

Framförallt tröttheten som är påtaglig men även mycket gaser. Blir även mer infektionskänslig vilket behövs för att trycka ner mitt immunförsvar så det lilla fröet får stanna

ska bli kul att följas

• Vela81
    jazmine25 skrev 2015-06-06 20:31:22 följande:

Bara ett uppmanande/förslag:

Alla ni som inte gjort det, skicka gärna pm till Vick82 med er mailadress så lägger hon till er i en hemlig facebookgrupp där vi diskuterar våra graviditeter och kommande februaribebisar lite mer aktivt! Ju fler som kommer dit desto roligare! Dessutom kanske man då kan hitta blivande mammor i ens trakter!

en dum fråga men hur märker jag att jag är tillagd i gruppen på FB? Glad
  • Vela81
    ViLdiNG skrev 2015-06-06 20:12:13 följande:

Hej hopp! Jag gick in i v 6 idag. BF 5/2. Går runt och säger till mig själv att "jag är gravid" flera gånger om dagen. Säkert helt normalt..... 

Är 33, har en son på 7 år sen innan.

Har vi någon som bor i NV skåne här möjligtvis? Helsingborg is my place, hade varit toppen att lära känna någon här då jag är nyinflyttad!  

Grattis! 
    Vi bor i Höganäs, jag är 34 år och har två tjejer sedan innan som blir 8 & 10 i sommar
  • Vela81

Någon mer än Vick82 som kan lägga till i gruppen på FB? hur ser jag att jag är tillagd??

Svar på tråden BF februari 2016