Inlägg från: Idaplidan |Visa alla inlägg
  • Idaplidan

BF februari 2016

Jag har BF i januari.. Gravid vecka 8 men får jag öndå vara med? Tog ett tag för mig att bli med barn & är så

Rädd för missfall! Och detta är min första bebis så skulle varit roligt att följa er!

• Idaplidan

[quote=75396668][quote-nick]Anonym (Lilly) skrev 2015-06-07 20:01:27 följande:[/quote-nick]

Jag har också BF i januari, min första bebis också!!! Och jag tar dag för dag som det kommer, försöker att inte tänka på missfall men det är inte lätt! Man är så rädd för det när bebisen är sååååå himla efterlängtad!!

Åh vad kul att vi ska ha bebis samma månad! Verkligen roligt! Håller tummarna för ALLA gravida och små bebisar här! ??

• Idaplidan
    AngelinaAr skrev 2015-06-07 20:33:07 följande:

Grattis ida:)

Oroa dig inte...samma här är i vecka 5+2

Ja hade missfall förra månaden... Jag som borde skita på mig nu....haha Thumbs up Girls :)

Hoppas våra små frön håller sig kvar där inne & växer som dem ska! Grattis till dig med!??
  • Idaplidan
    busan00 skrev 2015-06-25 09:43:09 följande:

Vecka 10 (9+3) idag, inte känt nån symtom nästan på 2 veckor. Mår illa på morgon å under dagen när ja inte fått mat men ätet ja så blir debättre, trött å slö orkar knappt nåt men ändå så uttråkad av å inte göre nåt. Bara funderar på om allt är som de ska då ja mådde så dåligt å inte orkade va uppe å spydde rätt som de var för 3 veckor sen :/

Jag har exakt samma! Är i vecka 11 på lördag, ska kolla om den lilla mår bra idag, är så otroligt nervös!
  • Idaplidan
    busan00 skrev 2015-06-25 13:17:51 följande:

Någon som vet om de är farligt att äta nutrilett bars när man är gravid? Ja åt en förut tycker dom är så goda å de borde väl va jätte å nyttigare än godis? Ja äter de inte för å banta utan för de suger i magen å tar de ist för godis

Hejsan! Allt gick jätte fint hos barnmorskan och bebisens hjärta slog för fullt! Och den lilla sprallade runder med armar & ben!
  • Idaplidan
    busan00 skrev 2015-06-25 13:30:18 följande:

Men kan du vara farligt då att ja tog den baren? Tänk om de blir nått fel pga de :/ är så nojig för allt ..

Jag fick kolla bebisen idag pga jag var så rädd för mina symptom försvann. Men allt såg jätte fint ut och jag ringde min barnmorska och berättade om min oro, fick tid redan dagen efter. Kan vara så att jag har fått en underbar barnmorska som verkligen ställer upp alltid. Men jag fick iallafall ett ultraljud och fick Se min lilla bebbe! Det vsr en otrolig lättnad att höra dem snabba hjärtslagen!
Svar på tråden BF februari 2016