• Zamira

BF februari 2016

CeciliaBKB skrev 2015-06-07 21:31:39 följande:
    Det har klarnat för mig nu efter ett tag att det funkar så =)

Min sambo och jag har försökt i 2 år nu så jag tror att de där sex testerna behövdes för mig faktiskt.

Sjukligt nervös nu dock för jag har börjat blöda, i fredags och det slutar inte. Inte som en riklig mens, men det är så jag måste ha tampong hela tiden. Vet att det kan vara normalt men man blir ju nervös. Speciellt då jag är ganska rejält överviktig också =(

Någon här som blödde under graviditeten? Hur mycket är "lite/mycket"?
    Jag har ringt kvinnohälsan och ska nog ringa dem imorgon igen.

Jag blöder också, eller nu har det slutat, hade brunt tis-ons, sedan rött tors-sön, och nu verkar det ha gett sig (?) Har haft mindre än vid mens, fast å andra sidan så blöder jag ganska mycket när jag har mens..

Mina blödningar har gjort att jag inte velat skriva i denna tråden, följer den bara i det tysta så att säga tills jag vet att allt är bra, om det nu är det. Väntar på svar från sjukhuset om man kan göra blodprov såhär tidigt eller inte (v4+6) eller om jag bara får vänta på ul om 2-3 veckor. Kan tillägga att jag gjort IVF också, första försöket, började försöka själva sept -09, och detta är vårt första plus! =) 

• Zamira
    AngelinaAr skrev 2015-06-12 23:22:35 följande:

Och här har vi en som dom misstänker utomkveds inlagd med dropp..missfall förra månaden och hör är jag på ruta ett igen fast kanske utan ena äggledaren snart....

Önskar er det bästa hoppas jag får ett syskon till min lilla dotter...

Är fortfarande gravid men på vul ser dom inte... Vecka 6.

Hcg stiger långsamt på blodproverna

Fy vad hemskt :(
    Får jag fråga om du har blött mycket? För jag är 5+4 nu, haft blödningar av och till sedan förra onsdagen, men mina gravtest blir inte svagare, och tog hcg i tis och Tors, och de ökar långsamt(53 till 59) precis som dina, men enda läkaren sa var att det ser ju inte bra ut.. Fick ny tid för blodprov på måndag och läkartid på tisdag, men man blir ju orolig.

Hur går det med dig?
  • Zamira
    busan00 skrev 2015-06-15 17:05:45 följande:

Ja vill veta å känna mig säker på att de är ett liv där inne, hade även tänkt göre kubtest någon som vet var man kan göre de i Värmland?

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6132050

Vet inte om detta fortfarande är aktuellt, men borde vara det, så tror vi får söka oss till andra län tyvärr..

Svar på tråden BF februari 2016