• busan00

BF februari 2016

Hej! Grattis till era plus. Äntligen plussade jag me efter 2 år sen missfall. Är i vecka 8 idag (7+0) å mår jätte illa å huve värk orkar knappt vara uppe. Hur mår nu?

• busan00

Inte så skönt att inte orka göra nånting. Ja mår illa mest på morgon men nu börjar de bli värre fr varje dag. Åt oxå väldigt mkt de första 2 veckorna men de har börjat avta nu. Jo de är samma här :)

• busan00

Nån som har nåt bra sätt som tar bort illamående. Ja orkar inte må så här dåligt, å vill helst inte käka tabletter . Men blir de värre får ja väl ta postafen men då orkar ja inte köre bil då ja blir så trött. Hjälp . !!

• busan00

Ja ja äter lite å ofta ,funkar ibland . Å dom armbanden har jag men tkr inte de hjälper så värst mkt då ja inte fattar mig på hur dom ska sitta å mellan vilka senor ? Har även clearblue tens å de funkade inte alls tkr ja .

• busan00

När har man inskrivning på mvc? Ja är I vecka 9 till veckan och ska då på hälsosamtal . . Har ni berättat för era föräldrar ? Va sa ni ? ;)

• busan00

Jag ringde till mvc igår , och glömde prata om kub test. Någon som vet när man gör sånt? Jag ringde väldigt sent till bm då ja fått flera missfall så ville vänta ett tag. Bokar man tid för de själv lr gär barnmorskan det? Mitt första barn så massa funderingar hoppas någon vill svara på kanske en del dumma frågor :)

• busan00

Varför inte? Egentligen är de väl bara för dom som är över 35 år men. Sen januari 2015 så erbjuder dom inte de under 35 i mitt landsting då de var dåligt me folk på sjukhuset :/så får åka till annat landsting .

Svar på tråden BF februari 2016