BF februari 2016
Hej!
Jag plussade idag :) BF blir 16-22 februari (apparna säger olika)
Hej!
Jag plussade idag :) BF blir 16-22 februari (apparna säger olika)
I mitt landsting får man inte göra kub-test. Är så orättvist tycker jag :(
Jag vet inte varför.. Vet bara att det erbjuds endast till kvinnor över 35. Men jag funderar på att åka till Stockholm på mamamia, där får man göra det om man betalar :)
Varför inte? Egentligen är de väl bara för dom som är över 35 år men. Sen januari 2015 så erbjuder dom inte de under 35 i mitt landsting då de var dåligt me folk på sjukhuset :/så får åka till annat landsting .
Jag plussade ju igår morse och igår eftermiddag när min man kom hem hade jag förberett en liten presentpåse åt honom. Där i hade jag bebissockor (från newbie så otroligt sööööta!!!) och det digitala cb. Han öppnar och tar upp sockor + test som jag satt ihop, kollar frågande på mig, kollar ner igen, kollar på mig och säger "vaaaa!?" Och sen rusar han fram och pussar mig :) är så glad jag inte berättade på telefon för den där reaktionen var guld värd!!
Hur berättade ni för era män?
Jag ringde också barnmorska imorse och ska få komma på ett mini-hälsosamtal imorgon redan! De brukar ha sådana där, då jag får information om vad jag ska undvika och kanske lite om hur jag mår redan nu. sen nästa hälsosamtal då prover tas skulle vi boka in i juli :)
Grattis alla nytillkomna :)
Om ni läser lite längre bak i tråden står information om vår Facebook-grupp vi har. hemlig :)
Grattis söka nya!
Skicka ett PM till nattöga med er mejladress så bjuder hon in till vår Facebook-grupp :)