• Johanna6

BF februari 2016

Åh jag följs gärna åt! Känner mig så ensam i detta och är lite villrådig. Lade precis upp en tråd om min graviditet och situation. Om någon orkar och vill läsa den vore det jättegulligt <3

Mitt preliminära BF är 8:e februari. Har haft väldigt ont i magen/svanken. Trodde att det var mensen på g men det vart det ju inte :) Nu börjar det lägga sig och jag mår rätt bra. Väldigt trött dock och lite dåligt med hungern men det gör inget eftersom jag ändå har 10 kg att gå ner och hungern lär väl ändå sätta in snart...

• Johanna6
    Anna_längtar_barn skrev 2015-06-10 09:50:38 följande:

Jag har också börjat få flytningar. Ganska mkt! Har trosskydd idag och det känns lite märkligt därnere.. Lite som när jag har mens.

Svider lite i muffen också, men det kanske inte är nåt konstigt?!? Nån annan som det svider på?

Jag har knappt några flytningar alls, det har jag iofs inte vanligtvis heller. I vilken vecka "brukar" man få det?
  • Johanna6
    MalinTherese skrev 2015-06-01 12:32:31 följande:

Vi plussade igår! Hade mens 5 maj, så beräknad till den 7 februari om allt går vägen :)

Å detta är nummer tre!

Någon som vet mer om detta med Hcg ökningen? Då jag plussade väldigt sent med 1:an och 2:an.. Men väldigt tidigt denna gång :p

Kul, jag är beräknad till 8 februari :)
Svar på tråden BF februari 2016