BF februari 2016
Vad roligt att hitta den här tråden!
Jag är oplanerat gravid med mitt första barn. Chocken och ångesten har äntligen lagt sig och övergått i lycka när vi väl bestämt oss 100% att behålla barnet.
Beräknad BF 13/2
Vad roligt att hitta den här tråden!
Jag är oplanerat gravid med mitt första barn. Chocken och ångesten har äntligen lagt sig och övergått i lycka när vi väl bestämt oss 100% att behålla barnet.
Beräknad BF 13/2
Hej!
Jag hoppar gärna in här också.. plussade idag och det blir första barnet!
Slutade med p-piller i början av maj och tänkte att det skulle ta en tid innan man blir gravid... så blev det inte!
Är superglad men tycker också att det känns otroligt läskigt att det kanske föds ett barn i februari :)
Plussade 2/6 och beräknad BF är 4/2.
Första barnet för oss och det känns riktigt kul! Jag är 29 och min kille 37.
Har de senaste veckorna haft ömmande bröst, molande värk i magen och känt av onormalt mycket trötthet.
Någon mer som bor i Stockholm, kanske t.o.m. på Södermalm, som har lust att ses för en fika någon dag och prata?
Jag bor också i Tullinge och blev oplanerat gravid men längtar och ör superglad för barnet
Hej! Jag med )))
För mig är det första gången ))
BF den 15 februari
Ska gå till mammamia på tisdag för vanlig konsultation och då vill jag boka tid för VUL runt 1 juli )
Här hoppar jag gärna in. Plussade för en vecka sen och beräknat bf nånstans mellan 11-15 feb.. Första barnet och både jag o mannen är lite lätt chockade.. Trots att vi försökt i 3 månader???? är i vecka 6 nu och har blivit såå nedrans svullen om magen någon mer som är det? Inte det lättaste att hålla det hemligt när jag ser ut att vara i vecka 20????
Hej igen!
Ringde mvc idag och fick en tid imorgon för samtal. Det känns bra då allt detta med att vara gravid är så nytt. Har som inga symptom förutom att bröstvårtorna är känsliga?!
Vad har ni för symptom än så länge?:)
Jag har haft en blödning, samt extrema smärtor som fått mig att sjukskriva mig från jobbet.. Tog kontakt med Hudiksvalls gynmottagning ang vul, för att utesluta missfall... Fick dock ett otrevligt svar och inget vul... Så nu vet jag tyvärr inte om jag platsar i denna tråd nå mer :/
Eftersom det är mycket folk från norrort tänkte jag kolla om det är någon från söderort ??
Hej! Får jag vara med här? Jag är gravid med vårt tredje barn. BF 25 februari om jag inte har räknat alldeles tokigt. Vi bor i en av Stockholms södra förorter. Jag har inte riktigt haft tid att förstå att det är en liten i magen men nu har jag semester så nu kanske jag kommer att ha tid att inse det (eller inte med två vildingar som springer runt...)