• Lisa 236

BF februari 2016

Hej alla hoppar gärna in här... har bf den 22 feb. var inne i olika trådar  innan men gjorde ett uppehåll för det blev ytterligare ett missfall... dvs vi har gjort 14 provrörsförsök varav 11 missfall. 
    Men nu skulle vi göra uppehåll över sommaren men DÅ blev jag SPONTANgravid TJOHOOO... men oroligt förståss men har aldrig hänt förrut. Är bara i v 3+6 idag vad tror ni om mina test verkar de starka nog? (clearblue digital visade gravid 1-2 igår) men de andra testen är starkare.  Å jag vet att jag är testoman.
    Så vad tror ni?? Starka nog för v3+6?????

• Lisa 236
    sommarblomma1 skrev 2015-06-16 07:33:25 följande:
    Jag tycker det ser jättestarkt ut för att bara vara 3+ 6! Grattis!
    Tack ja man hoppas ju såå...
  • Lisa 236
    Lysmasken skrev 2015-06-16 08:34:22 följande:
    Absolut positivt. Grattis
    tack för svar
  • Lisa 236
    Lite uppdatering... så här ser min ökning ut vad tror ni? 
    längst åt vänster är från i lördags. sen varje dag,  till de två till höger är från idag ( i morse och kl 12)
  • Lisa 236

Hej på er vänner !
    Skickar en regnig midsommarhälsning från Linköping.

Så här ser dagens test ut. Ökning är det ju i allafall.  Är på v4+3 idag
    Nu hoppas vi att lilla smulan vill stanna, Kan dock säga att jag är orolig efter alla 11 missfall fast inget tyder på något galet. Nu bara väntan att digitala ska slå om från gravid 2-3 till gravid 3+ Ha en bra dag.

• Lisa 236
    Hej EXPERTER!!!!! När slår det  CB digitala om till 3+ tror ni???? de starkaste testen är från idag. Testlagren är från förra söndagen till idag alltså en vecka. Tacksam för svar

• Lisa 236
    Javli skrev 2015-06-21 11:52:28 följande:

Vet tyvärr inte med clearblue. Men resultaten ser ju jättefina ut.

hej ok tack... hur ser dina ut?
  • Lisa 236
    Jaha så här ser det ut idag vecka 5+0 rätt nöjd med att det ökar efter allt jobbigt som varit i de tidigare graviditeterna Ser väl hyfsat ut eller??

• Lisa 236
    SÅÅ JOBBIGT! 

Hej vänner!

Trots att alla tester ser bra ut fick jag åka in akut till gyn igår. 
    Fick först ont i magen max 10 min men när jag sen gick på toa kom en ljusrosa blödning. Inte alls mycket men ändå. 
    Med min historik fick jag verkligen panik.
    Man gjorde ultraljud man såg en fin uppklarning med trolig hinnsäck (så sa hon) Och att det var för tidigt för att se mer men hon sa att jag låg precis så som jag skulle i v 5+0 som jag var igår. Alltså v5+1 idag.
    Återbesök nästa vecka.... hur ska jag stå ut med väntan, 
    Dock ingen mer blödning idag och alla gravidsymtom kvar .. 
    VAD SKA JAG TRO EFTER 11 MISSFALL kan detta gå vägen???? 
    Skriv gärna nått säg nått vad ni tro
  • Lisa 236
    Hej Vänner!

Lite uppdatering från gårdagens Panik....
    Fick ett återbesök på tisdag fm så nu bara att vänta.

HCG var 3680 v 5+0
    Uppklarning på drygt 4 med trolig hinnsäck hur tycker ni detta låter??

Inget mera ont och ingen mera blödning sedan i går kväll. 
    Alla gravidsymtom kvar.
  • Lisa 236
    Hej på er ... Efter att i Måndagskväll fått ont magen och blödning av inte denna världen så trodde jag allt var kört. Fick blödstoppande medicin. De gjorde då vul allt såg bra ut och idag varit på vul igen. Allt såg fint ut hjärtat slog och grynet är precis så stor som den ska. Dum läkare dock höll bara på att tjata om ja du vet ju riskerna med så tidig graviditet. Tjatade om och om igen. Jo tack efter 11 missfall så vet man. är det inte bättre att försöka peppa. Svårt nog ändå att hålla hoppet uppe
  • Lisa 236
    Hej på er vänner!

Var med här för ett tag sen men fick en massa blödningar mm så orkade inte vara inne något, Nu i allafall ser allt bra ut och blödningarna är borta sedan några veckor. Är i vecka 13+4 idag och har  BF den 21 feb 2016. 

Har gjort KUB nyligen med mycket fina resultat. så lycka till till oss alla nu framöver.
  • Lisa 236
    Fundering..... lyssnar hemma med dopplern på bebisens hjärta. Oftast inte svårt att hitta men tycker det har hög frekvens 156-160 ska det vara så i vecka 15?
Svar på tråden BF februari 2016