BF februari 2016
Hej, plussade nyss väldigt svagt men 2 streck aå hoppas jag får hoppa in här ??
Har två tjejer som är födda 2012 och 2014 så detta vart en chock.
Hej, plussade nyss väldigt svagt men 2 streck aå hoppas jag får hoppa in här ??
Har två tjejer som är födda 2012 och 2014 så detta vart en chock.
Vågar smyga mig in här. Plussade idag och har bf ca 28/2
Vilken vecka har ni inskrivning?
Jag är i vecka 4 och ringde bm idag och hon ville att jag skulle komma på inskrivning redan nästa vecka.
Fick proppar i slutet på förra graviditen så ska ev få blodförtunnande på en gång och börja på specmödravården. Någon som vart på spec mvc och vad gör dom där som dom ej kan göra på mvc?
Hej
Har pågående missfall nu... Andra gången i rad hade förra månaden åxå...Har en dotter vill ha ett syskon
.får väl plocka upp ägglossning testerna igen.
Nu är man på ruta ett igen... Puhhh...
Aja det lär väl ta ngn gång det är bra att kroppen sköter de sj dom trodde först det va utomkveds då hcg sakta tappades upp...men men...ushh kramp jävlar så jävla ont!men så är det det är så vanligt med missfall. Grattis alla med plus...Ska fan bli gravid direkt ska nte ge mig haha
Får hoppa av här. Då lyckan blev kort plussade i lördags på bim+5 men nu är missfall på gång blöder å magen känns konstig. Å har haft missfall förut när vi skulle försöka få tvåan å det känns lika. Blir så less kunde lika gärna mensen kommit förra måndagen. Blir till å försöka en 7 gång nu då. Lycka till er andra i era gravidte ter.
Hej igen!
Ringde mvc idag och fick en tid imorgon för samtal. Det känns bra då allt detta med att vara gravid är så nytt. Har som inga symptom förutom att bröstvårtorna är känsliga?!
Vad har ni för symptom än så länge?:)
Dag 3 som jag spyr lite var som helst utan förvarning :(
Första barnet spydde jag v 7-12
Andra barnet 7-18
Och nu börjar det redan i vecka 4, ja får hoppas det går över tidigt :)
Nu har de ömma brösten kommit för mig! Upptäcktes inatt, när min katt klev runt,
för att lägga sig till rätta, på mig. Aj! Annars, förutom lite molvärk, mår jag oförskämt bra.
Får jag gå med här..plusade idag.. Så jäklaaa glad va!! Äntligen så ska vi få en bebis hemma.
Jag har haft en blödning, samt extrema smärtor som fått mig att sjukskriva mig från jobbet.. Tog kontakt med Hudiksvalls gynmottagning ang vul, för att utesluta missfall... Fick dock ett otrevligt svar och inget vul... Så nu vet jag tyvärr inte om jag platsar i denna tråd nå mer :/
Eftersom det är mycket folk från norrort tänkte jag kolla om det är någon från söderort ??
Här verkar andra barnet komma 17e Feb! Har en son född i Februari 2014, så det blir nästan exakt två år mellan dem, skiljer bara 3 dagar på BF dag! ;D Vecka 7 imorgon, och jag mår bra förutom att jag är sååååå trött på förmiddagarna Dx