BF februari 2016
Hoppar in här, om jag får!
Är rykande färskt nyplussad efter en herrans massa (känns det som) försök. Detta blir
min andra graviditet, men förra graviditeten slutade i MA v 13. Men nu kör vi!!
Hoppar in här, om jag får!
Är rykande färskt nyplussad efter en herrans massa (känns det som) försök. Detta blir
min andra graviditet, men förra graviditeten slutade i MA v 13. Men nu kör vi!!
Hoppar oxå gärna in här. Ny plussade i dag bf blir den 18/2. Är helt skakis men så glad. Blir tredje godingen.
Själv har jag noll symptom (förutom att mensen fattas och att hcg-nivån ökar) ???????? är så chockad och lycklig att det äntligen
tog sig igen!
Förresten! Hur tänker ni angående träning? Kör ni på som vanligt? Är det ok? Är van att gå på gymmet 4-5 grr/vecka, och vill ju gärna inte sluta helt med sånt?
Nu har de ömma brösten kommit för mig! Upptäcktes inatt, när min katt klev runt,
för att lägga sig till rätta, på mig. Aj! Annars, förutom lite molvärk, mår jag oförskämt bra.
Lite uppdatering... så här ser min ökning ut vad tror ni?
längst åt vänster är från i lördags. sen varje dag, till de två till höger är från idag ( i morse och kl 12)
Ska alldeles strax iväg på första mötet med barnmorskan! Gravid v7.(6+4) M. första barnet! Ska bli super spännande !
Nån mer som har haft/har problem med yrsel? Hände mig precis.. Satt på en stol, framför datorn, och plötsligt började allt snurra?
Godmorgon! Vad tkr ni om denna ökningen? Ser den bra ut? Helt galet att jag egentligen lyckades se ett streck på första Stickan..
Men oj! Bilden blev ju jätteljus (i allafall när jag tittar via datorn)?
Nä, jag har betydligt starkare streck i verkligheten (och i kameran jag tog med)
Hej,
Hoppar med här :) Gjorde ett test idag som visade positivt. Efter 2 sena avbrytande 2013 på grund av att jag och min man har för lika gener (tror dom), så hoppas jag verkligen att det ska gå vägen denna gång :)
Ska bli kul at följa er andra också! :)