• Meri87

BF februari 2016

Får jag gå med här..plusade idag.. Så jäklaaa glad va!! Äntligen så ska vi få en bebis hemma.

• Meri87
    Mandis13 skrev 2015-06-17 07:01:20 följande:

Hej!

Jag hoppar också in här. Jag är 31 år och gravid med andra barnet, gick in i vecka 5 idag med BF 23/2 2016. Känns som att jag går runt med ett stort leende på dagarna och vill så gärna knöt att det snart är semester så att man slipper dölja magen i början. 

Har fått för mig att magen kommer fortare med andra barnet, vad säger ni? Vad har ni för erfarenheter av det? När kommer magen? :) 

Har ni startat upp någon Facebookgrupp för denna grupp? 

Oh vad kul!! Jag väntar åxå andra barnet, har en son på 7 år.

Jag är 4+1, BF 22/2 2016 ????
  • Meri87
    Nattöga skrev 2015-06-17 07:51:57 följande:

Välkommen och grattis alla nya!

Facebookgrupp finns. Om ni vill vara med - skicka er mailadress till mig i PM så skickar jag en inbjudan!

Kan någon utav mina vännet se om man går med i gruppen?
  • Meri87

När kan man få ultraljud? Min förra grav var jag i vecka 17 men de va åtta år sen...

Vet inte om dom har ändrat den här processen..

• Meri87
    siz skrev 2015-06-18 03:12:48 följande:

Hej! Gjorde 2 tester med clearblue och båda visade positivt! Är så lycklig efter 4 månsder av försök. Har inga barn sen innan. Så allt detta är nytt för mig, men har räknar ut att jag är i vecka 4. Min fråga, när kan man gå till barnmorsksn för att se om allt är ok? Hur går d till? Tacksam för svar :)

Grattis!!!

Du kan ringa till bvc o höra när dom kan ta emot dog för inskrivning.. Jag ringde igår men fanns inget förens 3/7, semester tider just nu.
Svar på tråden BF februari 2016