BF februari 2016
Får jag gå med här..plusade idag.. Så jäklaaa glad va!! Äntligen så ska vi få en bebis hemma.
Får jag gå med här..plusade idag.. Så jäklaaa glad va!! Äntligen så ska vi få en bebis hemma.
Hej!
Jag hoppar också in här. Jag är 31 år och gravid med andra barnet, gick in i vecka 5 idag med BF 23/2 2016. Känns som att jag går runt med ett stort leende på dagarna och vill så gärna knöt att det snart är semester så att man slipper dölja magen i början.
Har fått för mig att magen kommer fortare med andra barnet, vad säger ni? Vad har ni för erfarenheter av det? När kommer magen? :)
Har ni startat upp någon Facebookgrupp för denna grupp?
Välkommen och grattis alla nya!
Facebookgrupp finns. Om ni vill vara med - skicka er mailadress till mig i PM så skickar jag en inbjudan!
När kan man få ultraljud? Min förra grav var jag i vecka 17 men de va åtta år sen...
Vet inte om dom har ändrat den här processen..
Hej! Gjorde 2 tester med clearblue och båda visade positivt! Är så lycklig efter 4 månsder av försök. Har inga barn sen innan. Så allt detta är nytt för mig, men har räknar ut att jag är i vecka 4. Min fråga, när kan man gå till barnmorsksn för att se om allt är ok? Hur går d till? Tacksam för svar :)